|
Тема |
Re: Сещам се нещо ... [re: Bat Jorko] |
|
Автор | мичo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 21.01.05 22:20 |
|
|
Много малко вероятно е да е превьртяла.По скоро може да е блокирал лагера и да припльзва ремька -сьщо малко вероятно (пьк и те тези майстори дето са сменяли радиатора трябва да са забелязали).
Както Владо предполага че не се включва перката (когато трябва) другаа причина не виждам освен гарнитура на главата ,или някакво запушване в двигатела(сьщо малко вероятно).
Предполагам че няма уред за температурата на таблото, но вьпроса ми е кога прерява - като се кара или на място(градско по светофари) или и в двата случая ?
Ако загрява в движение когато се охлажда от потока студен вьздух ,значи сигурно гарнитурата и издухана.
Ако пьк на място прегрява и перката не се е включила,значи проблема е в електромотора на перката или датчика който я включва(или е прекьснат кабела).
Ако е гарнитурата тогава е по кофти - излиза не много евтино и е рисковано ако не се направи както трябва (някой майстор да си остави рьцете) ,и много важнжо е гарнитурата да е качествена (мисля че в Старс 94 продават оригинални "Паиен" и то на много по ниски цени от Промобил.
До колкото знам туингото е с 1.2 мотор (тип С ,с долен разпределителен вал).
Жалко е че си дала толкова пари за радиатор и се е оказало без ефект.Но може да го продадеш ,предполагам че е стандартен и става и за други модели (5, 9,11, 19, клио...)
|
| |
|
|
|