|
Тема |
Re: вибраций в купето [re: Sandorio] |
|
Автор | nR21 (Нерегистриран) | |
Публикувано | 28.09.04 13:20 |
|
|
Сега първо не плаши човека, щото ако това което си го писал е вярно то защо при високи обороти изчезва? Ако е от маховика при високи обороти то не само ще тресе а направо вибрационна болест ще те хване да не говорим , че отдавна да е сгъсал нещо и да е станала голяма беля (чети постинга внимателно преди да предполагаш най-страшното)!
Та на въпроса- аз на 21 цата имам същия проблем и след дълго лутане и разпитване на "майстори" казващи ми че най-вероятно маховика ми е грешно зацепен се оказа че проблема е от гърнетата ! Както бях писал преди време (пусках постинг) направих основен ремонт на двигателя и след като я запалихме установих че вибрацията я има отново, тогава майстора който я прави влезе под нея в канала и ме накара да я задържа на 2500 оборота и започна да бърника нешо и изведнъж вибрациите изчезнаха! Оказаха се гърнетата, които предишния собственик беше сменял, и са напасвани от някой пишман ауспухаджия, скоро и аз смених средното гърне и пак го напасваха та вибрацията се позасили и в най - скоро време ще трябва да отсраня и този проблем! Провери си ауспуховата система(аз залагам на това) отиди на канал един да влезе под колата а другия да я задържи на обороти където се появява вибрацията и започнете да бутате или теглите гърнетата и тръбите! Иначе тази вибрация е отвратителна и уморяваща! 
|
| |
|
|
|