|
Тема |
Да се ожаля!!! |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 01.03.04 20:28 |
|
|
Оня ден клиото на жената спря да пали и аз го взех да го правя!!!
Както и да е оказа се бял кахър че не плаи щото паднала една жица от стартера, стегнах обувката и с голям зор я заврях и няма проблеми, обаче спря вентилатора на парното да му го натътрузи слон!!!
Разглобих една тобра пластмаси отпред и изкубах моторчето, занесох го на майстор пълен ремонт!!! Закачм преди да монтирам отново и курец!!! Мерим правим свалям аз и отвътре една торба пластмаси и се оказва че е нагоряла клеймата на ключа вътре в купето и като мериш с мутицет има 12 волта, с пробната лампа обаче не светка щото явно голямо съпротивлението от нагара и не върти и мотора съответно!!! икам му на майстора: "... абе келеш кво ми правиш на здрав мотор пълен ремонт бе!!!?!?!?!??!!? щи таковам мамата бе говедо!!!... " пък той нали сме познати се впрегнал и сменил четки втулки, смазал го, почистил го човека, ама нали му го нося изваден и той решил че проблема е в мотора пък то се оказа че в ключа!!! Както и да е направихмего, като строшихме клеймата, не цялата а само дето беше стопена и вързахме с устерклейми!
Обаче най-много ме е яд че смених и лампичката за осветлението дето си беше изгоряла откак купихме колата и гаджето много се зарадва щото свети много хубаво и тая лампичка мамицата и дола да вземе да изгори пак същата вечер докат и се кефим колко хубаво свети!!!
Сега пак требе да разтворя половината табло за да я сменя шибаната лампичка и ако някой може да ми каже колко вата да е щото аз си мисля че требе да е 0.5 вата пък майстора ми напука 1.2 вата, ще съм адски благодарен!!!
За инфо ако някой рещи да вади неговата си за да види и да ми каже после да не псува по мен!!!
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|