Знаеш ли, малко по-мъдри хора от нас двамата с тебе са споделили, че човек колкото повече знае, толкова повече вижда, колко много още неща не знае. Та това, дето си вкарвал разни коли преди време и твърде много опит си насъбрал - лошо няма, не ме разбирай погрешно, не се заяждам, но ми е най-лесно да го опиша по този начин: то не е като работата на прекупвачите на домати от борсата до пазара. Очевидно за разлика от теб никога не съм вкарвал (има-няма 10 автомобила за мои приятели - не съм си вадил с това хляба) или избирал (още има-няма 10-на) автомобил без история, защото с диагностика на автомобили (за разлика от вноса) ми се е случвало да се изхранвам в един съвсем некъс период от време. Само за твоя информация автомобилът който сега карам в последните 4 години от живота си преди да стане мой в Германия е преживял ремонти за над 8 хил. марки само според фактурите, които имам, а очевидно са му правени и още неща, защото например след 15.000 км пробег когато реших, че ще е крайно време вече да му се сменят свещи (нямам информация за тех във фактурите) се оказа, че само съм си губил времето - смяната не беше наложителна.
Продължавам да не се заяждам, но не мога да не отбележа, че човек малко или много гледа на света от своята камбанария: след като ти с такава лека ръка предполагаш, че кола натая възраст, която не лапа парите за ремонти като машинка за унищожаване на документи е нещо като не много далечен събрат на звездата на смърта от "междузвездни войни", очевидно показва, че по правило не си попадал на запазени коли и не оценяваш подобаващо фактора поддръжка на автомобила, а уж е всеизвестно, че поддръжката винаги излиза по-евтино от ремонта и за разлика от него подлежи и на планиране във времето.
Всичко това единствено по повод смелите ти изявления от рода: кажи какво караш ... и ще ти кажа без да съм те виждал ... някак си не звучи серионо, но ти ако искаш, продължавай да си вярваш. Край на темата от мен, защото ако продължа, наистина ще ти е трудно да повярваш, че не се заяждам. Успех.
|