Аз забелязах кипене в акумулатора 6 месеца преди да се скапе.Заряден ток и зарядно няпрежение в горните граници.И така всичко продължи нормално,докато последните два месеца след като я оставя няколко дена едва запалваше и една сутрин о радост и нов акумулатор.В момента напреженията са бетон и акумулатора не кипи.
Стойноста на зарядното напрежение по принцип се влияе от степента на зареденост на акумулатора.Пробвай с друг добре зареден акумулатор.
Като цяло много се говори че"По принцип френските коли и агрегати" едикво си били едищо си.Това са глупости.
Може и да има някаква разлика в напреженията,но тогава трябва да има разлика и в тока,която обаче никой не я мери.
Редактирано от Mravoiad™ на 02.09.02 13:12.