|
Тема |
Re: За религията... [re: бeзпътeн] |
|
Автор | rнocтиk (Нерегистриран) | |
Публикувано | 12.08.07 11:50 |
|
|
Да, но защо има бедност, невежество, войни, конфликти, потисничество? Защо няма рационално лечение на много заболявания, защо има такова хищническо унищожаване на околната среда? Преди няколко дена си говорихме с мой приятел, който е бил в Индия известно време. Той ми каза, че там, в областта където е бил, в повечето мюсюлмански семейства имат по 10 деца! Двукраки необразовани, диви, с промити от религиозните служби и внушения мозъци още от малки. От една страна религията ги учи да се плодят като зайци, от друга - не стимулира израстването им като човешки същества и освен това ги използва за своите си ненормални цели. Вчера пък чета за зверствата, които са извършвали мюсюлманите в Чечения и дори и не си мисля да ги опиша тук, защото на някои може да му стане лошо, когато прочете за дейнията на тези уродливи създания, закърмени с исляма. Такива зверства нямат никакво оправдание, защото са извършвани по отношение на абсолютно невинни хора, и то такива, които са спасявали живота на самите чеченци в болниците - т.е. лекари и медицински сестри! В България ислямът много умело се използва, за да се промени съзнанието на българите мохамедани и да ги накарат да се чувстват турци и освен това "различни", защото изповядват една ненормална вяра.
В същото време свръхбогатите акули на планетата не правят нищо, за да намалят страданието на милиарди по планетата, хищнически ограбват каквото могат и стимулират конфликти и войни, за да печелят.
Религията очевидно се явява един от най-мощните инструмент за въздействие върху съзнанието на хората в негативна насока и да ги кара да се мразят и изтребват едни други. И проблемът е в това, че самите "вярващи", за каквито те се смятат, не искат да си отворят очите за истината. Достатъчно е да хвърлим един поглед на безумните писания в крубовете "Православие" и "Християнство", както и в тукашния от емира и подобните му с промити мозъци мюсюлмани.
Положението е много сериозно.
|
| |
|
|
|