|
Знаех си аз, че до световният ред ще стигнем!
Обаче, виж сега, как ще докажа тезата (която уж не защитавах), че конспирация има.
Някъде четох статистика, но понеже винаги съм била зле със запаметяването на цифри, ако не ги вържа асоциативно с нещо, не мога да цитирам точно. Става въпрос за разпределението на световния капитал, който в огромната си част (80 или повече процента) е съсредоточен в едно миниатюрно количество хора.
Сега, няма да разсъждаваме от морална гледна точка, защо на тези хора им е толкова важно да са несметно богати, приемаме, че властта е опиат, а парите определено дават много власт.
Тази шепа супер богати хора, които дърпат конците в световен мащаб, нямат нужда от свободни, проницателни и мислещи хора. Такива хора са опасни. На тях им трябват послушни, изпълнени със страх и зависими пионки, живи на физическо ниво, да мърдат, да се трудят, да живеят в илюзията, която силните на деня създават за тях.
Религията някога е била мощен инструмент за държане на масите в подчинение и правилна служба на големите. Днес тази работа върши образователната система.
Познаваш ли немската образователна система?
Набързо ще я опиша.
Дечицата постъпват в школото на шест годинки. След четвърти клас следва първа фаза профилиране. Отличниците отиват в гимназия (първа степен), тези с някоя и друга петица в свидетелството заминават в реално училище (средна степен), остатъка - в масовото училище, най-ниска степен.
Тези от първа степен ще учат в университети някой ден.
Тези от втора - също могат да станат висшисти, но не във всички специалности.
Тези от трета, ще бъдат "бурмичките", които ще произвеждат, обслужват, копаят, строят и т.н. Бачкатори.
Разбира се, няма да бъде честно, ако не кажа, че тази система не е ригидна, напротив. Гъвкава е, и дава възможност на човек да се реализира чрез някоя от по-високите степени, във всеки един момент. Достатъчно е да седнеш, да учиш, да постигнеш успех малко над средния и евентуално да положиш изпит.
Да се върна на световната конспирация.
По подобен начин работи и световният ред. Държави отличници, държави дето нещичко не им достига за отличници и бачкатори. Това обаче отново е илюзия, защото и на трите групи им трябват "бурмички", за да изградят механизъм, който да работи не за себе си, както упорито ни се внушава, а в интерес на онази шепа супер, хипер, ултра богати люде, които да забогатяват още по-безсрамно, докато ежедневно в "училищата" "бурмичките" гладуват, мизерстват, умират, борят се за относително благоденствие, обвързват се с кредити, строят, рушат, банкрутират, въртят се в порочен кръг...
На тази шепа, безсрамно богати хора, не им трябват свободни, щастливи, мислещи хора. Такива хора правят революции и променят световния ред.
Ето защо, драги ми, Райън, затварят т. нар. демократичните училища, и ако една образователна система не склони на някои важни компромиси, които да работят в интерес на големите, бива унищожена. По един или друг начин. Засега.
Редактирано от Raf OFecin на 20.02.14 09:31.
|