Само и единствено според мен:
Мисля, че погрешно налагаш на детето твоите виждания. За реакции, за отношение към училището и учителките, за средата и социализацията. Което е някакво твое виждане за правилно възпитание. А това, че ти на 50 мислиш някакси не е никакъв критерий, че на 10 трябва да се мисли така. Марина от 3-ти клас има някаква драма с училището, която ти с кеф приемаш като лична кауза без да е необходимо. С две думи раздуха огън там, където можеше да тушираш нещата още тогава.
Понеже НЕ ходя по род. срещи-нЕАм нерви за подобни простотии, имам си мое мнение за училището в днешно време - това е меко казано странно. Не може да немаш нерви да идеш, да послушаш 30 мин и след това да останеш да питаш - има ли проблеми, има ли варианти за решения. В крайна сметка ти си тази, която трябва да има повече нерви от една учителка, когато става дума за твоето дете.
Прочети се:
за моя гордост, а и на нея и захаресва май "новото" и поведение:))
за нея е важно да сме заедно, а не останалите суети
Ако пак те вика, ще кажеш, че това няма да стане и да спре да те унижава по тоя начин!!! Да ти пише двойка и това е! Ако иска може да пусне и някоя сълза:)...така я посъвтвах...
сега нашата гордо си стои на компа и си пише с едни американчета и им разказва как е реагирала и всички от нета казали-БРАВО!
Това е единствено твоето отношение, а Марина търси одобрението ти.
Знам, че като пуснеш такава тема и се сърдиш, че някои категорично не са съгласни с теб. Но въпреки това ти го пиша де да знам що - щото може би не е съвсем късно да спреш да взимаш чак такова дейно участие след проблем, а по-скоро да се опиташ да предотвратиш такъв. Ама твоето достойнство и нерви? Голям пък праз. Държавното училище никога не е било място, където на децата трябва да се осигури спокойствие, кеф, грижи и индивидуално отношение. Още по-малко пък има функция да създава радост и добро настроение на учащи и родители. Да, има конфликти, проблеми, слаби оценки, търкания и разминавания на характери. Има различни деца, различни учители и различни родители.
Зорлем правиш от детето си аутсайдер.
П.С. Моето пее ужасно. От дете грачи непоносимо вкл. като малък плачеше като му казвах, че пеенето не му е сила и да не се напъва, ако не го карат (щото той на всичкото отгоре имаше и желание). Сега в 6-ти клас с мутиращ глас положението е още по-трагично. Наскоро пял за кратко в клас. Спукали се да се хилят със съучениците. Обаче заедно! Учителката помълчала, помълчала, пък казала, че има потенциал, но от мутирането... Дечко разправя "Тя дори не знаеше какво да каже милата. Мислеше си, че се шегувам, че не мога да пея" Е, има шестици по Музика (не е пеене), не се тръшка, не се разправя и не драматизира. Просто не може да пее. Не му вървят и езиците. Убедена съм, че като го изпитват на дъската по руски пак някой му се подхилва на преразказите с български думи и руски окончания. Там няма шестици, щото по руски се и говори, не се попълват само тестове. Както и математиката не е добро поведение, а умения да решаваш задачи.
Шо ти разказвам това? Щото няма нищо ненормално в това децата да се посмеят на това, че някой ръси глупости или не умее нещо. Това обаче не е в никакъв случай подигравка или присмех в смисъла, който влагаш ти. То е само смях. Както и е нормално, ако изпитват всички на дъската да преразказват, да изпитват и моето. Че като не може и не знае - не може и не знае. Голяма работа. И да, има кофти даскалки и агресивни деца, има и чудесни учители и крайно чувствителни и нежни деца. Това не е причина да не се ходи на училище. В училище е почти задължително да има и кофти отношения и кофти преживявания. Няма дете да не ги е преживяло. Инак е изкуствена изолация.
Та накратко: Адаптирай себе си по най-подходящия начин към ситуацията, така че на детето ти да му е максимално комфортно не само в настоящия момент, но и в дългосрочен план. Да напишеш жалба, да го подучиш да се тръшне или да немаш нерви да идеш с другите простосмъртни майки е осигуряване на комфорт за теб. Никой никъде не ти е обещавал, че е много лежерно да имаш ученик
Знаеш, че не го пиша с лошо, надявам се
|