|
|
| Тема |
Дихотомия на връзките |
|
| Автор |
XlNG (късмет) |
|
| Публикувано | 30.05.11 17:40 |
|
|
|
Основен въпрос, на който все още никой не може даде решение, е дихотомията между глобалния характер на инвестиция в брак и семейство като продукт и локална същност на конкретните нужди, или с други думи – отдалечеността на мъжа от особеностите и реалността на местния пазар. Определено модела за инвестиции във връзка ще търпи промени, но те едва ли ще са превенция за повтарянето на цикъла възход/криза.
По принцип пазарният дял на заможните съпрузи е между 3-5% от общия наличен фонд. Определено сегментът на луксозните такива напоследък е засегнат сериозно както у нас, така и в чужбина, като регистрира около 25-30% понижение на изискванията.
Преобладаващата част от скъпоструващите съпруги в България представляват материализираното пожелателно мислене на своите партньори за бъдещето, както и отражение на стила и начин на живот, ценностната система, манталитета, оформян през период на натрупване на капитала и икономически преход. В резултат отдавна съществува изобилие на „луксозни“ дами, които са нефункционални, с нелепо високи разходи за поддръжка, и които отдавна са се превърнали в пасив, вместо в актив. Ексклузивните жени, популярни сред народа само с едно собственно име, са много ограничени. Това определение девалвира отдавна, след като се превърна в масов маркетинг трик, според който много дами са изключителни или уникални. Ексклузивните такива притежава качества, които ги диференцират и позиционират по такъв начин, че желаещия е готов да плати премиум над пазарните равнища, характерни за високия сегмент. Стойността на точно тези дами е изненадващо устойчива на пазарната флуктуация.
Що се отнася до бизнес връзките с дами, които генерират приходи, винаги се е считало, че публичните и безплатните съвети обикновено нямат стойност. В противен случай нямаше да са нито публични, нито безплатни. Затова е разумно всеки да се замисли над отговорите на този въпрос, които се разпространяват в публичното пространство.
| |
| |
|
|
|