Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:18 15.08.22 
Клубове/ Взаимопомощ / Клуб за борба с рака Всички теми Следваща тема Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: болки в крака след лъчетерапия [re: жeлязнaтa лeйди]
АвторГaля (Нерегистриран) 
Публикувано17.04.08 17:43  



Бихте ли споделили от какво се оказа болката? И майка ми изпитва силна болка в крака, месец и половина след ХТ, и месец след започване на тамоксифен.Как се борите с болката? Онколожката ни прати при невролог,
само там не сме я водили горката ми майчица!
Желая ви здраве!



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* болки в крака след лъчетерапия жeлязнaтa лeйди   31.03.08 11:17
. * Re: болки в крака след лъчетерапия llina   01.04.08 09:06
. * Re: болки в крака след лъчетерапия жeлязнaтa лeйди   01.04.08 10:41
. * Re: болки в крака след лъчетерапия firrst   03.04.08 09:41
. * Re: болки в крака след лъчетерапия жeлязнaтa лeйди   03.04.08 10:25
. * Re: болки в крака след лъчетерапия firrst   03.04.08 10:39
. * Re: болки в крака след лъчетерапия жeлязнaтa лeйди   03.04.08 16:52
. * Re: болки в крака след лъчетерапия Гaля   17.04.08 17:43
. * Re: болки в крака след лъчетерапия vesela.bg   17.04.08 19:59
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2022 Dir.bg Всички права запазени.