|
Тема |
Ами [re: зaщoтko] |
|
Автор |
Гeвpek (д-р на вс.науки) |
|
Публикувано | 16.01.02 13:10 |
|
|
то не всички чалга-радиа са №1 и не навсякъде, но забелязвам напр. за Веселина (ако попада в тази група, де) че се слуша тук-таме - на купон, в кръчми и т.н.
По същия начин кафе "Бразилия" и след това "Нова Бразилия" станаха №1 - въпреки че са 100% робуста, че нямат нищо общо с Бразилия (внася се от Индонезия) и т.н. Това си е феномен и голям успех - да промениш масовия вкус в рамките на 1-2 години след старта.
По същия начин се прави и модата.
Аз имам следните отговори:
- форматът обикновено е еклектичен (по-точно, няма формат). След чалгата следва Бетовен, след него - поп, след него -джаз, пак чалга, поздрави за маса и т.н. Шарения, която не изисква съсредоточеност при слушането, разпуска и създава настроение на купона / в кръчмата и т.н.;
- средният типичен българин не чете лекции в зала №х на университета, а се оглежда бързо пред Централна баня в София или чака нещо на гарата в Каспичан; затова "естественият" им рейтинг няма начин да е нисък (особено за стартиралите по-рано);
- на хората им е писнало от новини, политика, чужда неразбираема музика, странни стилове (неясни на повечето хора над 50, дори за много над 30 г.), претенциозни водещи.;
- в телевизията и вестниците има всичко; като си пият ракията (а друго не им остава за правене напоследък) най-доброто мезе си е чалгата;
- самата дума "чалга" вече няма това отрицателно съдържание, заради добрия PR на повечето чалга-звезди. Оказа се, че те пеят и традиционна народна музика, и поп, и класика, че са интелигентни момичета/момчета и т.н.
мисля, следователно не знам
|
| |
|
|
|