|
Тема |
Re: Задачка-закачка №18 [re: Nuke Dukem] |
|
Автор |
Deern (Познат) |
|
Публикувано | 01.12.19 11:08 |
|
|
Ти се въртиш все около тая непозната Д.
На практика трябва да водиш тийма към запълване на спешните ситуации, когато някоя “позната” стане непозната т.е. при авария.
Това, което показваш е подход в авторитарен фронтален час по математика за 3 или 4 клас.
Започнах да разбирам защо преди 11-12г всички училища при нас ги направиха като тогавашното основно училище на дъщерята (с Монтесори профил).
Там децата могат да избират какво да правят. Недостатъка който видях бе, че някои (дъщерята) вместо да упражнява нещата, които не толкова добре умее, тя грабваше нещо лесно, отиваше при учителката и казваше че ще прави въпросната задача, а тя кимва одобрително.
И ето тия сега пораснали деца ще трябва да се водят в тийм на работа в днешно време.
Затова преди няколко месеца бях писала на Квеле да се запише спешно на един курс да подобри социалистическото си образование, че скоро тоя подход май няма да действа, ако ще цял тийм от България да домъкне
п.п. Относно задачата — ъглите имат смисъл да се намират, само за да можеш да реконструираш някои от даденостите ако изчезнат. Така че я махни тая червена Д=?
|
| |
|
|
|