По-скоро трябва да могат продавачите сами да си качват данните за стоките в сайта. Примерно така работи CCNow, а те се дефинират като online retailer. Имат "Bulk load" за стоките, и може да качваш нови цени, да махаш и добавяш стоки, ако искаш и всеки ден.
Аз си мисля, че съм виждала нещо подобно преди време, но за продажби на фотоапарати в САЩ. Примерно задаваш търсене за конкретен фотоапарат и получаваш информация в колко и кои онлайн-магазини в САЩ можеш да го купиш и на какви цени и условия. Помня, че все пак за клиента задачата не беше толкова проста, в смисъл, че клиентът сам трябва да реши дали съответният магазин с евентуално толкова ниска цена на търсената стока заслужава доверие.
Аз лично виждам смисъл в това, ако към сайта е вързана услуга (може да е от подизпълнител) за доставка на подбрани стоки на съответни цени от посочените магазини. В крайна сметка човек може пица с доставка да си поръча, какво остава за поръчка на стойност примерно 100 лв, па макар и от два-три различни магазина. Могат да се добавят условия за такава поръчка - примерно да е на обща стойност над 100 лв, и над 30 или 50 лв от всеки магазин, на разстояние до 10/20 км от района на магазините.
Абсолютно съм сигурна, че ще има поръчващи клиенти за доставка в къщи, даже и да не е вързано с търсене на най-ниски цени.
Редактирано от Aтилea на 05.02.12 19:28.
|