trends & traction казваш...
Ок, нека да помисля...ами много примери мога да ти дам за "бързо навлизане на пазара" в началото на един продукт, въпросът обаче е на какво се дължи този прираст?
Няколко примера:
1. Microsoft търсачката BING само за първото тримесечие от излизането си на пазара беше достигнала 3-4% пазарен дял...Но май до там си остана
2. От близо 15 години Linux общестовото обяснява как това е OS на бъдещето и как ще завладее пазара, щото по-добра от нея по принцип няма. Да ама Linux продължава да е в дъното на таблицата с 1.5% пазарен дял, въпреки че е free
(Не ме разбирай погрешно обаче, аз съм за Linux да навлезе повече, щото това ще направи конкуренцията по-силна, а оттам всички печелим).
3. Ръста на кредитите в БГ за юли месе са нараснали с 1 до 3%, но въпросът е дали това не се дължи на лятото и традиционните летни отпуски?
Така, че само по себе си увеличението на trend-а не е необходимото и достатъчно условие.
"Проблемът с Андроид е, че лично ние като девелопери сме преебани, понеже там влизат в безумиците от "безплатен ОС", "$1 на приложение, етЦ" - ясно ти е, че така много трудно могат да се правят пари"
Ето това е сериозен фактор, който според мен ще ги дръпне надолу.
Казваш в предни постове...Microsoft с 4млрд. би трябвало да правят повече...
Ами не е ли по-правилна следната стратегия (която всъщност Microsoft в доста от продуктите си изповядват), а именно: Разработване на среда, която дава възможност на 3 parties да я обогатяват чрез интегриране на разнообразни продукти и най-вече конкуриращи се на пазарния принцип
Сравнено с Apple... безценно.
|