Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:38 08.07.25 
Клубове/ Компютри и Интернет / Програмисти Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Инцидентна сложност [re: zaphod]
Автор Eвлaмпи Пoпдимитpoв (световноизвесен)
Публикувано23.03.10 23:19  



gdi+ е старо, сега на мода е дотнет и ком интероп, на уиндолс мобилките се очертава да е само дотнет, но не пречи да безчинстваме на си и ком докато още мърдат :)

ПП. менютата имат известно управление от виста насам:


def image=(image) self.info = MENUITEMINFO.new.tap { |mii| mii[:fMask] = MIIM_BITMAP; mii[:hbmpItem] = image.handle } end


където image получаваме примерно:

class BitmapImage < Handle
include IBitmap

def initialize(path, width = 0, height = 0)
raise 'LoadImage failed.' if (@handle = LoadImage(nil, @path = path, IMAGE_BITMAP, width, height, LR_LOADFROMFILE | LR_CREATEDIBSECTION)).null?; attach
end

attr_reader :path

def dispose; DeleteObject(@handle); detach end
end


Разбира се добре е битмап файла да е 32 bpp с _premultiplied_ _alpha_ каквото и да значи това (интересното е, че с много по-удобната рибона нема проблеми),
предполагам фотошоп го може, от безплатните, като безплатна бира пикселформер май е варианта :)

Микрософт са яки де, тъкмо мога да рулирам произволен ком обект, без да ме ебе айдиспач и прочие и са дотнет, добре, добре

def toggle(what) send("#{what}=", !send("#{what}?")); self end

Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Инцидентна сложност Eвлaмпи Пoпдимитpoв   22.03.10 00:15
. * Re: Инцидентна сложност Colombino   22.03.10 00:56
. * Re: Инцидентна сложност Eвлaмпи Пoпдимитpoв   22.03.10 23:42
. * Re: Инцидентна сложност Colombino   23.03.10 00:56
. * Re: Инцидентна сложност |   23.03.10 04:01
. * Re: Инцидентна сложност 9-rлaвaтa лaмя   23.03.10 14:15
. * Re: Инцидентна сложност zaphod   23.03.10 07:22
. * Re: Инцидентна сложност Eвлaмпи Пoпдимитpoв   23.03.10 23:19
. * Re: Инцидентна сложност zaphod   24.03.10 07:23
. * Re: Инцидентна сложност Nipplesaurus Rex   24.03.10 21:31
. * Re: Инцидентна сложност Eвлaмпи Пoпдимитpoв   24.03.10 23:42
. * Re: Инцидентна сложност :q   22.03.10 10:38
. * Re: Инцидентна сложност wiz   22.03.10 12:24
. * Re: Инцидентна сложност cristal_reaver   23.03.10 13:54
. * Re: Инцидентна сложност wiz   24.03.10 15:11
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.