|
|
Голям на съвременния пазар можеш да станеш само, ако си първи и не дадеш на друг голям да те купи когато си във възход.
За да излезеш срещу някой от големите трябва да имаш по-добър продукт и пак шансовете ти са малки, а за да направиш такъв продукт трябва да си много, ама много добър, защото големия това го е работил с години.
Случва се от време на време да се появи нещо като Гугъл, но това е изключение от правилото. В по-малък мащаб можеш да станеш голям с идея като youtube или facebook, но ти трябва и клиентела, ако го пуснеш в България след това някой друг ще го пусне в щатите и ще обере пачката.
И накрая най-трудното - да работиш за идеала, докато другите печелят от труда си, да се отдадеш на идеята си, а като видиш 6-7 цифрена сума да не я вземеш и да продължиш докато цената ти стане 9-10 цифрена.
В България трудностите са:
- малък пазар
- не достатъчно богати хора за да се инвестира в случайни идеи
- не достатъчно хора като цяло - САЩ и Европа ни превишават по квалифицирани кадри над 100 пъти
----------------------------------------
Здрав дух, в здрава бутилка!
|
| |
|
|
|