|
Тема |
Re: Преподаване в университета. [re: пopyчиkPжeвckий] |
|
Автор |
FidelDahan (непознат
) |
|
Публикувано | 06.11.08 00:11 |
|
|
Бил съм на много добри и на много лоши лекции с прожектор, също и на много добри и много лоши с дъска. Зависи много от учителя. Специално за писане на код на прожектора съм бил само на едно упражнение, и беше много добро, но учителя също беше много добър.
Иначе опита ми от Германия е че новия материал го "прожектират" в 90% от лекциите. Това има едно основно предимство - набиват ти максимален обем за минимално време. Това обаче може и да е недостатък - в екстремните случаи се получава така, че примерно за 90 минути ти пускат 60 гъсти страници нов материал за С++ и накрая не знаеш от коя планета си паднал.
А предимството на дъската е, че там виждаш последователността на нещата. Примерно учителя рисува някаква диаграма - виждаш кое след кое следва. Прожектора просто ти изплясква рисунката и те затрупва с информация. Най-добрия учител който съм имал (по математика) умееше да използва дъската много добре. Разделяше дъската на половина, и обръщаше страничните крила така, че винаги да виждаш поне двете последно изписани полу-дъски.
|
| |
|
|
|