Онова, което искаш да кажеш е, че обичаш да говориш без да мислиш и да бързаш като пърле пред майка си
Имаме: цикличен едносвързан списък със шест елемента, които за целите на упражнението ще именуваме като (е1), (е2), (е3), (е4), (е5) и (е6), два пойнтера (п1С и п2С), сочещи към (е1)
<Начало>
Стъпка А1: Преместваме п2С с два елемента напред
<п1С -> (е1), п2С -> (е3) - не съвпадат>
Стъпка Б1: Преместваме п1С с един елемент напред
<п1С -> (е2), п2С сочи (е3) - не съвпадат>
Стъпка А2: Преместваме п2С с два елемента напред
<п1С -> (е2), п2С -> (е5) - не съвпадат>
Стъпка Б2: Преместваме п1С с един елемент напред
<п1С -> (е3), п2С сочи (е5) - не съвпадат>
Стъпка А3: Преместваме п2С с два елемента напред
<п1С -> (е3), п2С -> (е1) - не съвпадат>
Стъпка Б3: Преместваме п1С с един елемент напред
<п1С -> (е4), п2С сочи (е1) - не съвпадат>
Стъпка А4: Преместваме п2С с два елемента напред
<п1С -> (е4), п2С -> (е3) - не съвпадат>
Стъпка Б4: Преместваме п1С с един елемент напред
<п1С -> (е5), п2С сочи (е3) - не съвпадат>
Стъпка А5: Преместваме п2С с два елемента напред
<п1С -> (е5), п2С -> (е5) - съвпадат>
Итерации на едностъпковия итератор: 4 ( N / 2 + 1)
Това, което аз искам да кажа е: К.Т.Д.
P.S. Между другото забелязах си грешка във формулата - не е N / 2 + 1, малко повече е, но пак е далеч по-добре от тфойте 3 до 6 обиколки. Така или иначе ф основата на алгоритъма на СОбжект лежи идеята, че няма начин итератор, който се движи с един елемент на стъпка да бъде "прескочен" от итератор, който се движи с два елемента на стъпка - ей тфа като го вденеш защо е така и тутакси ще ти сфетне.
-----
просто, брат ми, сам си правиш проблем...Редактирано от Hekф на 05.11.08 12:41.
|