Hello,
We received a password retrieval request for your Control Panel:
Username: XXXXXXXX
Domain Name: XXXXXXXX.com
The request was received at XX.XX.XX from IP xxx.xxx.xxx.xxx.
If you did not initiate this request, you can safely ignore this message.
If you did request to retrieve your password, please follow this link:
http://cp.serverxx.com/forgot.php?auth=abcdefghijklmn
When you follow the link, a new password will be generated for your
Control Panel and sent to you by e-mail. The above link will be valid
for 24 hours. If another retrieve link is used during these 24 hours,
this link will be invalidated.
Best Regards,
SureSupport Team
Може би имаш предвид че пращаме новогенерираната парола в имейл?
Или говориш за нещо друго а не за твоя хостинг акаунт? ;)
Подозирам че говориш за съпорт сайта (suresupport.com). User DB na suresupport.com няма нищо общо с хостинг юзърите. Достъп до базата на suresupport имат наистина само админите (тези, които така или иначе имат root по сървърите). Също така, с паролата си за suresupport може ЕДИНСТВЕНО да ползваш съпорт, но това не те аuthenticate-ва като собственик на определен хостинг акаунт.
Ако разчиташ да имаш пароли из Интернет и никой от провайдъра ти да не ги знае... може би трябва сам да си си провайдър :)
Редактирано от Zafo на 25.09.06 14:01.