|
Тема |
Молба за помощ - "Стани богат" |
|
Автор |
Jennifer:) (приветлива) |
|
Публикувано | 23.04.06 19:45 |
|
|
От програмиране не разбирам абсолютно нищо.
Имам програмка "Стани богат", която реших да преустроя за детето ми.
Идеята ми беше въпросите да бъдат на английски език и това да бъде в помощ на обучението на дъщеря ми.
Играта се състои от следните файлове:
Stani bogat - application
vars.txt
maxv.txt
Отворих единия текстови файл и започнах да пиша моите си въпроси на англ. Говоря още за първата част, най-бързият печели, където въпросите се от рода на напр. подредете по азбучен ред.
Докато пишех още ме обзе съмнението, че това нещо или няма да се покаже, или ще се покаже, но написано на кирилица. Така и стана.
Направих тест още в началото, за да видя как вървят нещата.
Вместо Arrange the numbers in ascending order, се получи Арранге тхе нумберс ин асцендинг ордер
Ще ви пусна част от това, което писах. Взела съм съвсем произволна част.
&qf_40=Arrange the vegetables in alphabetical order&af_40=cucumber&bf_40=potato&cf_40=tomato&df_40=turnip&qf_41=Arrange the numbers in ascending order&
Молбата ми е можете ли да ми кажете как написаното да излиза на латиница?
Ако не, обмислям друг вариант - да направя на детето забавен "Стани богат" по предметите, които учат в училище. Обаче пък не мога да пиша на кирилица.
Ако някой има желание да ми помогне и му се стори интересно да си има това нещо, което се опитвам да направя за детето си, с удоволствие бих изпратила играта. Само да стане готова!
Сега ще пусна да видите как е написано в оригиналната игра, за да излиза на кирилица (също произволен текст).
Podredete po azbu`en red imenata na bylgarskite hanowe&af_130=Asparuh&bf_130=Krum&cf_130=Kubrat&df_130=Terwel&qf_131=Podredete godinite kato zapo`nete ot naj-dale`nata wyw wremeto&af_131=1500 pr. n. e.&bf_131=1300 pr. n. e.&cf_131=1100 sl. n. e.&df_131=1700 sl. n. e.&qf_132=Podredete godinite kato zapo`nete ot naj-dale`nata wyw wremeto&
Предварително благодаря на всеки, който би се отнесъл сериозно към моите неволи!
 
|
| |
|
|
|