|
Тема |
Re: за аутсорсинг-а и собствените марки [re: Гypy] |
|
Автор | B. (Нерегистриран) | |
Публикувано | 30.11.05 18:49 |
|
|
По принцип съм напълно съгласен с теб, но смятам, че трябва да се разработват и развиват продукти, аутсорсингът не е устойчиво положение - това ми е основната теза.
Ако имаш продукт може да не си силен на пазара, да си никому известен, може и дори да нямаш шанс да растеш, но тогава може да развиеш продукта си така, че той да пасне добре в портфолиото на някоя голяма компания - тогава има не малка вероятност тя да те погълне и започваш да играеш в една много по-голяма игра, пак с твоя продукт... Има такива примери навсякъде по света (в това число и в България).
В Gartner се занимавам с Cross Markets: Business Strategies/Industry Strategies/Small & Midsized Business. Не работя от България за тях.
|
| |
|
|
|