|
Тема |
Re: за аутсорсинг-а и собствените марки [re: Гypy] |
|
Автор |
Killy-Man Jarro (Висок) |
|
Публикувано | 30.11.05 15:31 |
|
|
Напълно си прав, но самото проучване на бизнес процесите не е никак проста работа и много зависи от конкретния бизнес. В много случаи не е достатъчно да си проучил един клиент и да си му написал софтуер, за да можеш да напишеш продукт, който покрива по-сериозен пазарен сегмент. Може да се окаже, че другите играчи в този бизнес работят по друг начин и твоя продукт не е подходящ за тях.
Освен това, за да направиш продукт за масовия пазар, се изисква да инвестираш капитали и не е ясно кога ще си възвърнеш инвестицията. Трябва да създадеш два нови отдела - маркетинг и поддръжка и да намериш много кадърни хора за там, защото от тях също ще зависи бъдещето на продукта ти и въобще приходите ти.
С две думи - това е по-сложно като мениджмънт и значително по-рисково. Затова и у нас почти не се практикува. Аутсорсингът е значително по-проста работа - някой ти възлага задача, пазарите парите, работиш х месеца и му предаваш готовия продукт, а той пък ти плаща. после забравяте един за друг и търсиш следващия шаран.
Е, някои изпадат и от тази игра, но май изглежда по-лесна.
|
| |
|
|
|