|
Тема |
Re: за аутсорсинг-а и собствените марки [re: Killy-Man Jarro] |
|
Автор |
Гypy (бенгбъс драйвър) |
|
Публикувано | 30.11.05 12:08 |
|
|
>>а българските компании по принцип търсят по-лесния и по-бързия начин за >>печелене на пари.
В идеалният случай, мениджмънта на софтуерна аутсорсинг компания трябва да се оглежда за целият бизнес процес и средата, в която оперира клиента. Софтуерният бизнес е хубав заради това, че решаването на проблема на клиента обикновено изисква познаване на всички бизнес процеси. След като знае за бизнес процесите, проблемите, и тяхното решение, не би трябвало да е толкова невъзможно да се направи продукт, който да решава проблемите не само на определеният клиент, а също така и на всички негови конкуренти.
Не е супер етично, но това е начина. Нетейдж (ако не се лъжа), са правили проект за венчър-капитал фирма (Съмит Партнърс) и междувременно очевидно няолко пича са били достатъчно светнати, за да го направят това на продукт и да го продават на конкурентите им. В същото време Сайънт са направили десетки такива добри проекти, без да успеят да развият продукт. Даже при тях стана обратното - техен клиент с продукт си направи офис тук с техните собствени хора и сега продава продукти за над $50М годишно.
--
Sometimes the sole purpose of your life is to serve as a warning to others.
|
| |
|
|
|