|
Тема |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите [re: z-order] |
|
Автор | commercial (Нерегистриран) | |
Публикувано | 05.03.05 00:18 |
|
|
Почти нацели. Идеята е следната:
1. Обектите които се виждат на екрана се представят чрез масиви от точки. Тези масиви са ни нужни единствено и само за графичните операции - избиране с мишка, преначертаване и прочее.
2. При всяка смяна на мащаба масива точки се преизчислява. Това е бавна операция, но тя не се и прави толкова често и при нея се допуска компромис с бързодействието.
3. Самите обекти в паметта и файла се пазят по нормалния начин - окръжноста например с център и радиус - така е лесно да се мащабират, ротират и прочее
Бих могъл да продължа с изброяването, но не виждам смисъл. Все пак идеята тук е да се обменят идеи, а не едни да правят нещо, а други само да търсят кусури.
Нещата за които говоря са използвани и реализирани в графична система за геодезия - разбира се, не от ранга на АутоКад. Тя е продадена и работи, клиента е доволен. Другото са празни приказки ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/cool.gif)
|
| |
Въпрос за програмиране на графична система
| tl
| 03.03.05 21:27 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| zaphod
| 03.03.05 21:51 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| z-order
| 03.03.05 23:28 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 03.03.05 23:14 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| tl
| 04.03.05 01:27 |
ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ~!@$%amp;^*()_+
| 04.03.05 02:29 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| tl
| 04.03.05 03:56 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 10:09 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| NDeu
| 04.03.05 10:28 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 10:38 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| NDeu
| 04.03.05 10:43 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 12:16 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| G.Kreisel
| 04.03.05 16:24 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Sury
| 04.03.05 15:15 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| z-order
| 04.03.05 15:31 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Sury
| 04.03.05 16:25 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| z-order
| 04.03.05 16:47 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 05.03.05 00:18 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 19:00 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ьп
| 04.03.05 19:10 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 19:21 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ьп
| 04.03.05 19:30 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 14:58 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| zaphod
| 04.03.05 07:52 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| mn_t
| 04.03.05 08:13 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| NDeu
| 04.03.05 10:26 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| mn_t
| 04.03.05 11:30 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| ьп
| 04.03.05 01:39 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 04.03.05 15:30 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Sury
| 04.03.05 11:31 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| commercial
| 04.03.05 17:50 |
най-най-най-бързия алгоритъм
| zaphod
| 04.03.05 18:00 |
Re: най-най-най-бързия алгоритъм
| ~!@$%amp;^*()_+
| 05.03.05 00:46 |
Re: най-най-най-бързия алгоритъм
| Sury
| 07.03.05 22:18 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 04.03.05 20:19 |
и що да е по-бързо?
| zaphod
| 04.03.05 20:21 |
|
|
|
|