|
Тема |
Re: Въпрос за програмиране на графична система [re: tl] |
|
Автор | zaphod (Нерегистриран) | |
Публикувано | 03.03.05 21:51 |
|
|
ами тия обекти си имат някакво математическо описание, нали? с негова помощ. ще ти дам пример за линия:
значи сакатото решение в случая би било, да се проверява дали координатите на курсора удовлетворяват уравнението на правата/окръжноста. забрави го. едно добро решение трябва да се базира винаги на проверка дали дадена величина е </> от някаква стойсност, в никакъв сличай на ==.
значи намираш права перпендикулярна на линията и минаваща през курсора, намираш пресечницата и с линията, проверяваш дали пресечницата лежи между краищата на линията (ако не return 0) намираш дистанцията от пресечницата до курсора, сравняваш тая дистанция с някакъв праг на сработване. за другите примитиви по подобен начин, с конкретните изменения.
|
| |
Въпрос за програмиране на графична система
| tl
| 03.03.05 21:27 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| zaphod
| 03.03.05 21:51 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| z-order
| 03.03.05 23:28 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 03.03.05 23:14 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| tl
| 04.03.05 01:27 |
ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ~!@$%amp;^*()_+
| 04.03.05 02:29 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| tl
| 04.03.05 03:56 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 10:09 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| NDeu
| 04.03.05 10:28 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 10:38 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| NDeu
| 04.03.05 10:43 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 04.03.05 12:16 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| G.Kreisel
| 04.03.05 16:24 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Sury
| 04.03.05 15:15 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| z-order
| 04.03.05 15:31 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Sury
| 04.03.05 16:25 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| z-order
| 04.03.05 16:47 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| commercial
| 05.03.05 00:18 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 19:00 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ьп
| 04.03.05 19:10 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 19:21 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| ьп
| 04.03.05 19:30 |
Re: ето ти бърза идея, как да отсееш обектите
| Barracuda
| 04.03.05 14:58 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| zaphod
| 04.03.05 07:52 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| mn_t
| 04.03.05 08:13 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| NDeu
| 04.03.05 10:26 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| mn_t
| 04.03.05 11:30 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| ьп
| 04.03.05 01:39 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 04.03.05 15:30 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Sury
| 04.03.05 11:31 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| commercial
| 04.03.05 17:50 |
най-най-най-бързия алгоритъм
| zaphod
| 04.03.05 18:00 |
Re: най-най-най-бързия алгоритъм
| ~!@$%amp;^*()_+
| 05.03.05 00:46 |
Re: най-най-най-бързия алгоритъм
| Sury
| 07.03.05 22:18 |
Re: Въпрос за програмиране на графична система
| Heh
| 04.03.05 20:19 |
и що да е по-бързо?
| zaphod
| 04.03.05 20:21 |
|
|
|
|