|
Тема |
Re: Образование [re: Гypy] |
|
Автор |
Maлkият Kacaпин (Opasen Lud) |
|
Публикувано | 03.03.05 08:41 |
|
|
Оставяйки настрана енджина на Гуугъл и прочее сложни работи все си мисля, че това което има най-голяма веорятност да потрябва и в по-обикновените приложения е Алгоритми и Дисктретна математика/Theory of Computation. Примерно случва се чат-пат човек да се чуди дали даден проблем е решим изобщо алогритмично или пък дали въпросния проблем няма да се окаже решим само в експоненциално време, тоест на практика нерешим. Такива раобти некви......Е примерна задачка от тия области за човека Гуру - Може ли да се напише програма която разпознава собствения си код? Има некви такива пинизи в тия теории и някой път наглед съвсем различни проблеми се свеждат до тях. Та е добре да се знаят.
|
| |
Образование
|
Гypy
| 15.02.05 21:35 |
Re: Образование
| Дeшeв
| 15.02.05 22:15 |
Re: Образование
| z-order
| 15.02.05 23:04 |
Re: Образование
| Дeшeв
| 16.02.05 08:01 |
Re: Образование
| commercial
| 15.02.05 22:29 |
Re: Образование
| tux
| 16.02.05 23:24 |
Re: Образование
| z-order
| 15.02.05 22:59 |
Re: Образование
| void*
| 16.02.05 16:51 |
Re: Образование
| z-order
| 16.02.05 17:31 |
Re: Образование
| Questor
| 16.02.05 17:38 |
Re: Образование
| G.Kreisel
| 16.02.05 18:08 |
Re: Образование
| Questor
| 16.02.05 18:25 |
Re: Образование
| G.Kreisel
| 16.02.05 19:06 |
какво значи да затвориш, без да си отварял?
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 19:13 |
Re: какво значи да затвориш, без да си отварял?
| Penguin
| 16.02.05 19:19 |
глупости
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:24 |
Какво правило?
| Penguin
| 16.02.05 21:35 |
това е проблем на подход
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:38 |
Пак теорията на относителността
| Penguin
| 16.02.05 21:42 |
нещо малко на зиг-заг го откарахме, ама
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:45 |
Ами да, липсва такава функция
| Penguin
| 16.02.05 21:54 |
Да уточня
| Penguin
| 16.02.05 22:02 |
Re: Ами да, липсва такава функция
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 22:05 |
Хмм добре да дам друг пример тогава
| Penguin
| 16.02.05 22:12 |
Пак да уточня
| Penguin
| 16.02.05 22:21 |
примера не е удачен
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 23:28 |
Re: примера не е удачен
| Penguin
| 16.02.05 23:43 |
много добре си го дал примера с жабата
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 23:20 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Penguin
| 16.02.05 23:41 |
ами аз предложението си го дадох
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 23:52 |
Re: ами аз предложението си го дадох
| tux
| 17.02.05 00:06 |
естествено
| ~!@$%^amp;*()_+
| 17.02.05 00:20 |
Това не е добро решение
| Penguin
| 17.02.05 00:07 |
ами ето ти друга
| ~!@$%^amp;*()_+
| 17.02.05 00:24 |
Re: ами ето ти друга
| Penguin
| 17.02.05 00:42 |
Re: ами ето ти друга
| G.Kreisel
| 17.02.05 13:54 |
Re: ами ето ти друга
| Paдo
| 17.02.05 14:05 |
Re: ами ето ти друга
| G.Kreisel
| 17.02.05 14:47 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Questor
| 17.02.05 11:58 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Paдo
| 17.02.05 12:05 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Questor
| 17.02.05 12:42 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Paдo
| 17.02.05 13:39 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Questor
| 17.02.05 13:43 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| qwerty
| 17.02.05 16:31 |
Re: много добре си го дал примера с жабата
| Questor
| 17.02.05 17:55 |
Ха!
| Penguin
| 17.02.05 16:04 |
Re: какво значи да затвориш, без да си отварял?
| Paдo
| 17.02.05 10:47 |
Re: какво значи да затвориш, без да си отварял?
| Penguin
| 17.02.05 16:13 |
Re: какво значи да затвориш, без да си отварял?
| Paдo
| 17.02.05 16:46 |
Re: какво значи да затвориш, без да си отварял?
| G.Kreisel
| 16.02.05 19:28 |
като каза изгъзица...
| code_grinder
| 17.02.05 02:33 |
ти не знаеш ли, че...
| ~!@$%^amp;*()_+
| 17.02.05 02:43 |
Re: ти не знаеш ли, че...
| code_grinder
| 17.02.05 17:42 |
всеки има право на (лош) вкус, казало кучето...
| ~!@$%^amp;*()_+
| 17.02.05 19:28 |
Re: Образование
| Penguin
| 16.02.05 19:16 |
Re: Образование
| Penguin
| 16.02.05 19:25 |
Re: Образование
| Questor
| 16.02.05 19:42 |
Re: Образование
| Penguin
| 16.02.05 20:32 |
Re: Образование
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:33 |
Теорията на относителността
| Penguin
| 16.02.05 21:37 |
Re: Образование
| G.Kreisel
| 17.02.05 13:49 |
Re: Образование
| zaphod
| 16.02.05 07:37 |
по тая точка не съм съгласен
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 07:59 |
Re: по тая точка не съм съгласен
| Matrix_N
| 16.02.05 08:21 |
Виж, като си плащат що да не завършват?
| NikB
| 16.02.05 13:32 |
не си прав
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 19:08 |
Re: не си прав
| zaphod
| 16.02.05 20:07 |
Re: не си прав
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:35 |
Изглежда вярно, ама не съвсем :)
| NikB
| 16.02.05 20:09 |
Re: Изглежда вярно, ама не съвсем :)
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 21:41 |
Виж как ще стигнем до общо мнение :)
| NikB
| 16.02.05 22:27 |
Re: Виж как ще стигнем до общо мнение :)
| ~!@$%^amp;*()_+
| 16.02.05 23:24 |
От малък съм вярвал, че тъпотията трябва да се ...
| NikB
| 17.02.05 09:23 |
Re: Виж как ще стигнем до общо мнение :)
| Tъпчo
| 17.02.05 10:43 |
Re: Образование
| yaheee
| 18.02.05 20:50 |
Re: Образование
| дeбил
| 16.02.05 09:07 |
Re: Образование
| G.Kreisel
| 16.02.05 16:43 |
Re: Образование
| code_grinder
| 17.02.05 00:10 |
Re: Образование
| zzz
| 19.02.05 17:57 |
Re: Образование
| Гypy
| 19.02.05 18:10 |
Re: Образование
| commercial
| 20.02.05 12:01 |
Re: Образование
| CyberPunk
| 20.02.05 02:00 |
Re: Образование
| Гypy
| 20.02.05 02:06 |
Re: Образование
| code_grinder
| 20.02.05 09:38 |
Re: Образование
| CyberPunk
| 20.02.05 13:17 |
Именно за "Образование-то"
| Zaphod
| 22.02.05 14:53 |
Re: Именно за "Образование-то"
| XaMaB
| 22.02.05 15:03 |
Re: Именно за "Образование-то"
| code_grinder
| 22.02.05 15:16 |
Re: Именно за "Образование-то"
| Zaphod
| 22.02.05 18:50 |
ползваш ми ника
| zaphod
| 23.02.05 08:09 |
Re: Именно за "Образование-то"
| Гypy
| 23.02.05 09:36 |
only in Bulgaria
| edin
| 23.02.05 14:45 |
Re: only in Bulgaria
| Maтa Kocмaтa
| 23.02.05 15:07 |
дори за българия донякъде ме съмнява
| zaphod
| 23.02.05 18:54 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| z-order
| 23.02.05 19:45 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| Гypy
| 23.02.05 20:50 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| BobyB
| 23.02.05 21:12 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| Гypy
| 23.02.05 21:17 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| BobyB
| 23.02.05 21:26 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| Maтa Kocмaтa
| 23.02.05 23:04 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| BobyB
| 23.02.05 21:09 |
Re: дори за българия донякъде ме съмнява
| zaphod
| 23.02.05 21:55 |
Та, какво да се учи тогава?
| focusnik
| 23.02.05 15:54 |
Re: Та, какво да се учи тогава?
| vkanev
| 23.02.05 17:05 |
Re: Та, какво да се учи тогава?
| Maтa Kocмaтa
| 23.02.05 17:39 |
Re: Та, какво да се учи тогава?
| Duncan Griffin
| 23.02.05 17:21 |
Re: Образование
| brb
| 22.02.05 17:39 |
Re: Образование
| zzz
| 22.02.05 20:34 |
Re: Образование
| brb
| 23.02.05 13:57 |
Re: Образование
| tux
| 23.02.05 17:37 |
Re: Образование
| zzz
| 23.02.05 17:42 |
Re: Образование
| __me
| 24.02.05 10:03 |
Re: Образование
| бpб
| 24.02.05 13:53 |
Re: Образование
| Гypy
| 26.02.05 01:53 |
Re: Образование
| devnul
| 26.02.05 11:08 |
Re: Образование
| Maтa Kocмaтa
| 28.02.05 12:43 |
Re: Образование
| __me
| 28.02.05 09:18 |
Re: Аман !
| brb
| 28.02.05 10:40 |
Re: Аман !
| G.Kreisel
| 28.02.05 13:50 |
Re:
| няkoй
| 02.03.05 17:06 |
Re:
| z-order
| 03.03.05 18:53 |
Re: Образование
| Maлkият Kacaпин
| 03.03.05 08:41 |
Re: Образование
| cs
| 26.02.05 03:09 |
Re: Образование
| __me
| 28.02.05 09:20 |
Re: Образование
| cs
| 02.03.05 21:41 |
Re: Образование
| code_grinder
| 03.03.05 09:42 |
Re: Образование
| Paдo
| 03.03.05 11:26 |
Re: Образование
| z-order
| 03.03.05 18:46 |
Re: Образование
| code_grinder
| 07.03.05 18:39 |
Re: Образование
| cs
| 03.03.05 15:53 |
Re: Образование
| z-order
| 03.03.05 18:48 |
Re: Образование
| cs
| 03.03.05 19:00 |
Re: Образование
| ьп
| 03.03.05 14:14 |
Re: Образование
| G.Kreisel
| 04.03.05 16:21 |
Re: Образование
| ьп
| 04.03.05 19:21 |
Re: Образование
| s
| 07.03.05 17:50 |
Re: Образование
| Tiktak
| 09.03.05 16:09 |
|
|
|
|