|
Тема |
Re: Лошо ли е да се прави support? [re: AcidMemory] |
|
Автор |
Гypy (бенгбъс драйвър) |
|
Публикувано | 01.04.04 15:08 |
|
|
Е тука вече става малко като историята със софтуера/хардуера в училищата - нямаме хардуер, значи не ни трябва нов софтуер, значи не ни трябва нов хардуер, значи не ни трябва нов софтуер...
В България хората не могат да оценят/да си платят за качествен client-service, следователно не предлагаме въобще такъв, следователно хората не знаят какво е разликата от доброто обслужване и свикват да ги третират като маймуни (Мтел), следователно ...
Някой трябва да направи нещо, за да се промени статуса. Качествен Client-service е много трудно да се направи и се изплаща long-term, затова може би българските фирми го игнорират. Понякога е добре дори да не искаш пари от клиентите си за сървис, понеже те ако останат доволни ще си купят пак, ще те препоръчат и така.
--
Increasing performance by lowering expectations.
|
| |
|
|
|