|
Тема |
Re: DirectX въпрос :-( [re: Duru] |
|
Автор |
singulus (CorpusMeta) |
|
Публикувано | 25.03.04 11:35 |
|
|
Ахааам....това уточнение за рендване в битмап беше важно...да, и аз така знам, че няма как да има хардуерно ускорение при рендване в битмап, поради това, че OpenGL контекста се създава на базата на преди това създаден HBITMAP, а не към реално HDC, така че самия framebuffer, който се създава, няма как да бъде в паметта на видеокартата, така че да се получи на практика ускорение...
Вече е друг въпроса, че може да се заобиколи това нещо, така че да се рендва в истинско HDC, и да се изчита каквато му трябва на човек част от framebuffer-a, и така да се запълва bitmap, с който после може да се прави avi или нещо друго...
0x00FF8040
|
| |
|
|
|