|
Тема |
Re: OpenGL или DirectX [re: stanoj] |
|
Автор |
singulus (CorpusMeta) |
|
Публикувано | 23.03.04 19:34 |
|
|
Относно насочеността на картите на nVidia и ATi - не е така...геймърските им карти от средния и високия клас имат същите GPU/VPU-та, както и професионалните карти на същите фирми, просто features, необходими за професионална работа се заключват кога софтуерно, кога хардуерно, а пък и за професионалните карти се избират най-качествените чипове от дадена партида, а за геймърските - по-некачествените(по-малко клокващи се обикновено)...а при професионалните приложения почти изключително се ползва OpenGL рендване във viewport-a.
Rendering pipeline-ите на видеокартите в момента не са "оптимизирани" за определено API, а са "оптимизирани" в малка или голяма степен самите драйвери...Пример: всеизвестни са слабите драйвери на ATi за OpenGL(макар че напоследък се наваксва доста с помощта на 3Dlabs), и съответно силните такива на nVidia...е вече е въпрос на изгъзица например в Direct3D да може да се бачка с Right и Left-Handed Coordinate System, докато в OpenGL(на ниво API само Right-Handed) трябва външно да се направи конвертирането, и т.н....
0x00FF8040
|
| |
|
|
|