|
Тема |
Re: DirectX въпрос :-( [re: Duru] |
|
Автор | Rendition (Нерегистриран) | |
Публикувано | 23.03.04 10:35 |
|
|
Всъщност DX може всичко което OpenGL може , но често го прави по различен(фрустриращ) начин
HRESULT D3DXCreateRenderToSurface( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
UINT Width,
UINT Height,
D3DFORMAT Format,
BOOL DepthStencil,
D3DFORMAT DepthStencilFormat,
LPD3DXRENDERTOSURFACE *ppRenderToSurface
);
Забележи последния параметър ^
Това се дефинира като указател към интерфейса
typedef interface ID3DXRenderToSurface* LPD3DXRENDERTOSURFACE;
После си викаш
HRESULT BeginScene( LPDIRECT3DSURFACE9 pSurface,
CONST D3DVIEWPORT9 *pViewport
);
и съответно след приключване EndScene
ето то и още direct-ни благинки :
Енвайрънмент мап(що за лексикално извращение :))
HRESULT D3DXCreateRenderToEnvMap( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
UINT Size,
UINT MipLevels,
D3DFORMAT Format,
BOOL DepthStencil,
D3DFORMAT DepthStencilFormat,
LPD3DXRENDERTOENVMAP *ppRenderToEnvMap
);
Фонт
HRESULT D3DXCreateFont( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
HFONT hFont,
LPD3DXFONT *ppFont
);
Буферче :
HRESULT D3DXCreateBuffer( DWORD NumBytes,
LPD3DXBUFFER *ppBuffer
);
Спрайтче :
HRESULT D3DXCreateSprite( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
LPD3DXSPRITE *ppSprite
);
Благодаря за on-topic поста , надявам се да съм помогнал.
Sury
|
| |
|
|
|