Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:10 14.07.25 
Клубове/ Компютри и Интернет / Програмисти Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: DirectX въпрос :-( [re: Duru]
АвторRendition (Нерегистриран) 
Публикувано23.03.04 10:35  



Всъщност DX може всичко което OpenGL може , но често го прави по различен(фрустриращ) начин

HRESULT D3DXCreateRenderToSurface( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
UINT Width,
UINT Height,
D3DFORMAT Format,
BOOL DepthStencil,
D3DFORMAT DepthStencilFormat,
LPD3DXRENDERTOSURFACE *ppRenderToSurface
);

Забележи последния параметър ^

Това се дефинира като указател към интерфейса
typedef interface ID3DXRenderToSurface* LPD3DXRENDERTOSURFACE;

После си викаш
HRESULT BeginScene( LPDIRECT3DSURFACE9 pSurface,
CONST D3DVIEWPORT9 *pViewport
);

и съответно след приключване EndScene

ето то и още direct-ни благинки :

Енвайрънмент мап(що за лексикално извращение :))
HRESULT D3DXCreateRenderToEnvMap( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
UINT Size,
UINT MipLevels,
D3DFORMAT Format,
BOOL DepthStencil,
D3DFORMAT DepthStencilFormat,
LPD3DXRENDERTOENVMAP *ppRenderToEnvMap
);

Фонт
HRESULT D3DXCreateFont( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
HFONT hFont,
LPD3DXFONT *ppFont
);

Буферче :
HRESULT D3DXCreateBuffer( DWORD NumBytes,
LPD3DXBUFFER *ppBuffer
);

Спрайтче :
HRESULT D3DXCreateSprite( LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice,
LPD3DXSPRITE *ppSprite
);

Благодаря за on-topic поста , надявам се да съм помогнал.


Sury



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* OpenGL или DirectX Rendition   21.03.04 22:23
. * Re: OpenGL или DirectX Mycлoн   21.03.04 23:08
. * Re: OpenGL или DirectX singulus   22.03.04 03:03
. * Re: OpenGL или DirectX Rendition   22.03.04 10:26
. * Re: OpenGL или DirectX stanoj   22.03.04 12:16
. * Re: OpenGL или DirectX CALL-151   22.03.04 12:47
. * Re: OpenGL или DirectX Гypy   22.03.04 13:03
. * Re: OpenGL или DirectX Lupi   22.03.04 21:12
. * Re: OpenGL или DirectX zaphod   22.03.04 23:51
. * Re: OpenGL или DirectX Lupi   23.03.04 11:22
. * Re: OpenGL или DirectX Questor   23.03.04 00:07
. * Re: OpenGL или DirectX Гypy   23.03.04 00:15
. * Re: OpenGL или DirectX Questor   23.03.04 00:10
. * Re: OpenGL или DirectX lDispatch   23.03.04 13:35
. * Re: OpenGL или DirectX Questor   23.03.04 13:45
. * Не го закачай, той толкова разбира! Zelen   26.03.04 12:53
. * Re: OpenGL или DirectX stanoj   22.03.04 13:39
. * Re: OpenGL или DirectX singulus   23.03.04 19:34
. * Re: OpenGL или DirectX AcidMemory   22.03.04 10:59
. * DirectX въпрос :-( Duru   23.03.04 02:57
. * Re: DirectX въпрос :-( Rendition   23.03.04 10:35
. * Re: DirectX въпрос :-( Duru   23.03.04 16:11
. * Re: DirectX въпрос :-( Rendition   23.03.04 16:42
. * Re: DirectX въпрос :-( singulus   24.03.04 12:07
. * Re: DirectX въпрос :-( Duru   25.03.04 00:05
. * сефте чувам такова нещо zaphod   25.03.04 07:45
. * Re: сефте чувам такова нещо Дypy   25.03.04 22:21
. * Re: DirectX въпрос :-( singulus   25.03.04 11:35
. * Re: DirectX въпрос :-( Duru   25.03.04 22:11
. * XNA (www.microsoft.com/xna) malkia   25.03.04 12:17
. * Re: XNA (www.microsoft.com/xna) singulus   26.03.04 00:46
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.