|
Тема |
Re: OpenGL или DirectX [re: Lupi] |
|
Автор |
Гypy (бенгбъс драйвър) |
|
Публикувано | 23.03.04 00:15 |
|
|
Бяха ужасяващи тези режими. Най-забавното беше, че не можеше да се пише директно по видимата "плоскост" понеже ако съвпадне с опресняването на екрана се получаваше така наречения flicker.
Та се пазеха две идентични копия на екрана, променяше се само тази, която е невидима и после се switch-ваха видимата и невидимата плоскост след като се изчака лъча с опресняването. Някаква такава чудесия беше.
Скоро не съм се занимавал с графика често казано и не знам как са се развили нещата. Играл съм си с GDI+ в .NET и е доста добро.
--
Increasing performance by lowering expectations.
|
| |
|
|
|