|
Тема |
Re: OpenGL или DirectX [re: Rendition] |
|
Автор |
singulus (CorpusMeta) |
|
Публикувано | 22.03.04 03:03 |
|
|
Аз съм на мнение, че щом ще правиш проект за твой кеф (поправи ме, ако греша), то ползвай това API, което ти носи по-голям кеф да програмираш с негова помощ...а иначе може дълго да се говори защо преобладаващата част от игрите за PC в момента ползват за renderer Direct3D, тук са намесени огромното влияние на Microsoft върху индустрията, както и знайни и незнайни бизнес отношения между gamedev компанийте, издателите и производителите на видеокарти...
Предполагам знаеш, че T&L имплементацията на rendering pipeline-а във видеокартите отговаря на определени съответстващи си версии на OpenGL и Direct3D, така че всичко относно избора опира до това колко читаво са написани драйверите, и колко е удобно самото API за програмиста, който го ползва...не че е все едно кое от 2-те ще ползваш, но като позадълбаеш повечко в материята няма да ти е кой знае какъв проблем да "превключваш" между API-тата, все пак принципите, върху които е залегнала тяхната архитектура, са едни и същи, както и хардуера, които ги използва...
0x00FF8040
|
| |
|
|
|