|
Тема |
OpenGL или DirectX |
|
Автор | Rendition (Нерегистриран) | |
Публикувано | 21.03.04 22:23 |
|
|
Смятам сериозно да се заема с 3D програмиране под Windows но като че ли не мога да направя твърд недвусмислен избор дали да ползвам OpenGL или D3D, по специално поставих началото на OpenGL и нахвърлях дизайна на един енджин.
Като цяло с OpenGL ми е комфортно и значително по-лесно да работя отколкото да се боря с безбройните дълги имена и параметри на СОМ обектите в D3D, но някак си чувствам щом че болшинството гейм-програмисти го ползват явно там е бъдещето на гейм индустрията под Windows и XBOX.
В този ред на мисли , бихте ли дали съвет защо да предпочета едното API пред другото при условие че предлагат почти идентична фунционалност и производителност но едното API е значително по-приятно за работа и многоплатформено.
С други думи какво кара почти 90% от тези гейм-програмисти да предпочетат D3D пред OGL ?
|
| |
|
|
|