|
Тема |
Re: Пак за проучването [re: Пepин] |
|
Автор |
malkia () |
|
Публикувано | 14.02.04 08:54 |
|
|
Не тази не е от онези източници.
Това е от личен опит, последната година и половина. PC-то не притежава точен таймер, а приблизително точен - плюс това липсва добра разделителна способност. Най-близкото до което може да отидеш е QueryPerformanceCounter, QueryPerformanceValue, но тези функции не работят добре на всяка платформа. Може би е факта че Apple сам си проектира компютрите, а не е отворен и там архитектурата така е направена че таймера да е с много добра разделителна способност и винаги да е точен. При PC-то не е така.
Преди 4 години (2000), бях във Microsoft за три седмици да тестваме играта която портвахме от PSX за PC. На нас също ни трябваше що годе акуратен таймер за да емуйлираме добре PSX (не чак толкова добре ни трябваше, но поне до милисекундите да е точен). На всички машини работеше, но имаше няколко със Windows2000 на които се оказа че QPC понякога избързва или се забавя със няколко милисекунди (което правеше играта ни да не работи. По-късно се разбра че проблема е когато комбинираш определен тип network карта с някои дъна и процесори. Network картата оказва забавянето... Това не е всичко.. Самите Microsoft пишат в MSDN-а че тази функция не се очаква да работи правилно - т.е. не трябва да се разчита... И това пак не е всичко... Просто разгледай якия аудио софтуер и големия процент е за Apple. Но хайде - Петък е :) Ден за изтичане на сорсове :)
|
| |
|
|
|