|
Тема |
мдааа.... [re: lUnknown *] |
|
Автор | zaphod (Нерегистриран) | |
Публикувано | 15.12.03 18:32 |
|
|
и аз така предполагах още когато отварях темата, ама викам някой може да ме учуди нещо...
мислех си го и за С#, ама трудно ще се имплементира. доколкото знам там няма изтриване на указател, така че докато си пазя поинтерите (или май им викат референси там?) то обекта ще ми стои... което означава че трябва да се смени базовата концепция.
а работата стои долу-горе така: има недостиг на памет, по дадени критерии се преценява кои блокове са най-маловажни и се изтриват. обаче в други структури се пазят указатели към тях, които стават невалидни. по принцип тези структури са също вече ненужни и също трябва да се изтрият. но понеже не се знае кои са, идеята е да се изловят докато се опитват да ползват невалидните си указатели и да се дадат под нож. явно трябва да го правя по някакъв по-труден начин, например да си пазя някакъв мап със поинтерите.
|
| |
|
|
|