|
Тема |
Re: OpenGL......or ....DirectX [re: pitam] |
|
Автор |
vroom (\/\/) |
|
Публикувано | 23.07.03 19:55 |
|
|
Напиши първо какво имаш предвид като казваш "искам да се занимавам с такива неща", а след това може да получиш и по-ясен отговор...
Първия момент е мултиплатформеността на OpenGL. Ако възнамеряваш да пишеш мултиплатформени програми/модули/библиотеки - избора е ясен: OpenGL.
Ако пък си се спрял само на Windows, то тогава както споменаха и другите, съвсем не е лоша идея да се обърнеш към DirectX, по-специално Direct3D, или най-новото му име в DirectX9: DirectXGraphics.
Но все пак избора ти ще се повлие много от това какво точно искаш да направиш...
Ако пък просто искаш да "разцъкаш" малко графика, защо пък не започнеш да разглеждаш и двете паралелно, разликите не са чак толкова големи...
най-често умните хора са и лоши
|
| |
|
|
|