|
Тема |
Язък за приказката... [re: Garamudza] |
|
Автор |
Чичo_Eмo (напълнонепознат) |
|
Публикувано | 16.11.02 15:41 |
|
|
Абе хора... Луди ли сте... Изобщо няма значение колко битова е Ламята и колко глави е отрязъл Юнака... Ламята не може умре... Юнака реже глави и в момента... Не подценявайте създателите на изчислителните машини... Те са се поучили от целия опит на математиците преди тях... Не може заради някъкво си глупаво препълване да се срине системата... Причините...
Независимо колко битов е брояча на главите на Ламя, той започва от "0", на което съответства началното състояние... А то е: "Ламя_с_една_глава"... Приемаме че юнака реже по 1 глава на замахване... И понеже на мястото на всяка отрязана се появяват 2 (старата + една нова)... То брояча се увеличава на всеки удар с 1-ца... Докато се препълни... Нека си припомним става при препълване!!! Флагът за пренос получава стойност "1" а самия брояч просто пак се занулява...
А както знаем тогава Ламята има ЕДНА глава... А щом има глава, не можем да я смятаме за мъртва... и.т.н..... и.т.н..... и.т.н.....
К'во искате ???... Да спра да разказвам приказката за ламята само щото някъкъв си брояч се е препълнил??? Никога!!! Никога!!! Никога!!!
|
| |
|
|
|