и не писах това, за да се приложи всичко туй към мене".
Не се учудвам вече на обърканите ти типично протестантски отговори - вземате щипка сол и с това правите фабрика за захар.
Все едно че обираш мазнината, която плува в буркан с вода, и поднасяйки ни я с лъжичка, ни казваш: ето, това е водата, за която говоря и която ви давам да пиете, за да утолите жаждата си с мен.
Но в крайна сметка нито ще се докоснем до истинската вода в буркана, нежели пък ще утолим жаждата си с мазнината, която няма нищо общо с водата.
В отговор на:
"""Защото същият ап. Павел, който според теб "прповядвал девството" пита:
Нямаме ли право и ние , както другите апостоли, и братята на Господа, и Кифа, да водим жена от сестрите? 1 Коринтяни 9:5"""
Че той имал власт да се САМОУБИЕ - кой щеше го спре - "нима нямам власт да сложа край на живота си ?"
В предения стих апостолът пита : "Нима нямаме власт да ядем и да пием?"
Нима нямаме власт да изберем плътското, и да загърбим спасението, драги Енос, извършвайки духовно самоубийство : "да ядем и да пием, щото утре ще умрем", казваха старозаветните хора. Точно по този повод, във връзка с точно тази старозаветна заблуда, ап. Павел в същото това послание казва:
"Не се лъжете: лоши беседи развалят добрите нрави.
Свестете се, както трябва, и не грешете; защото някои от вас нямат познание за Бога - за ваш срам го казвам." [Вж., гл.15:32-34].
Нима нямаме власт да изберем девството, пред женитбата, стига да имаме призвание затова.
Ти постъпваш нечестно, като изваждаш един стих от контекста, опитвайки си да ни внушиш друг смисъл само и само да се защитиш. Поуката от целият текст, обаче, е в стих 15-ти:
"Но аз се не възползувах ни с едно от тия права : и не писах това, за да се приложи всичко туй към мене. Защото за мене е по-добре да умра, отколкото някой да ми осуети похвалата." (1Кор., 9:15)
В отговор на:
""" "Вие" като сте "новозаветни" не знаете ли че:
Всичкото писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за поправление, за наставление в правдата; (2 Тимотей 3:16)"""
Да, старозаветното Писание също е "боговдъхновено и полезно за поука, изобличаване, изправяне и назидаване в правдата". Но знаем също и това, че ако Старият Завет беше без недостатък, нямаше да се търси място за втори. И че н е с л у ч а й н о Господ Иисус Христос станал Ходатай на по-добър и съвършен Завет.
. . .
------------------------------------------------------------------
Благословен човек, който се уповава на Господа.
Редактирано от Eжko_ на 19.12.06 14:55.
|