heretique,аз не съм православен.И католик не съм макар,че тука в Испания се кръстих и направих католическа сватба.Сега съм втора година в тяхното училище.Но това не ме прави католик,нали?Аз съм християнин реконструкционист.Стигнах до това убеждение след като анализирах вярата си за 13 години.През всичките тях съм бил реконструкционист,но не съм знаел това.Преди година и половина се запознах с хора теологочно обучени в християнската реконструкция.Заех се да се обуча и аз,но намирам някои убеждения,а не практик,защото учението е по-скора теологично,а не практичнo,за крайни,които са в разрез с Божието Слово.Все пак Библията ни учи да изпитваме нещата.
През 2000 г.щях да уча в Софийската семенария и говорех с доцент Иван Желев за намеренията си.Той ме подкрепи изцяло.Но получих покана за работа от Германия в Франк Фурт на М.Конгрежанската Църква с пастор Христо Kуличев ми даде писмо да Протестанска Църква в Франк Фурт.Ако Бог беше наредил да уча семенарията,това щеше ли да ме направи Православен?
Имам три кръщения.Православно,като бебе и другите по моя воля.Това не е ли нагаждачествo или лицемерие,а?Аз мисля,че не е.Защо?
Деяния 21
19 И като ги поздрави, разказа им едно по едно всичко що Бог беше извършил между езичниците чрез неговото служение.
20 А те, като чуха, прославиха Бога. Тогава му рекоха: Ти виждаш, брате, колко десетки хиляди повярвали юдеи има, и те всички ревностно поддържат закона.
21 А за тебе са уведомени, че ти си бил учил всичките юдеи, които са между езичниците, да отстъпят от Моисеевия закон, като им казваш да не обрязват чадата си, нито да държат старите обреди.
22 И тъй какво да се направи? [Без друго ще се събере тълпа, защото] те непременно ще чуят, че си дошъл.
23 Затова направи каквото ти кажем. Между нас има четирима мъже, които имат обрек;
24 вземи ги, и извърши очищението си заедно с тях, и иждиви за тях, за да обръснат главите си; и така всички ще знаят, че не е истина това, което са чули за тебе, но че и ти постъпваш порядъчно и пазиш закона.
25 А колкото за повярвалите езичници, ние писахме решението си да се вардят от ядене идоложертвено, кръв, удавено, тоже и от блудство.
26 Тогава Павел взе мъжете; и на следния ден, като свърши очищението си заедно с тях, влезе в храма и обяви кога щяха да се свършат дните, определени за очищението, когато щеше да се принесе приноса за всеки един от тях.
27 И когато седемте дни бяха на свършване, юдеите от Азия, като го видяха в храма, възбудиха целия народ, туриха ръце на него и викаха:
28 О, израилтяни, помагайте! Това е човекът, който навсякъде учи всичките против народа ни, против закона и против това място; а освен това въведе и гърци в храма, и оскверни това свето място.
29 (Защото преди това бяха видели с него в града ефесянина Трофим и мислеха, че Павел го е въвел в храма).
Обърни внимание на 24 стих.Не трябва да бъркаме компромисите в Благочестивия живот с Благовестието което е сила за спасение.Защото Благовестието е от Бога,а Благочестиети е полд на вярата,/упованието/.
P.S.Когато пиша за вяра винаги поставям /упование/.Защото разликата от вяра до упование е цената на спасението.Не е лошо да си "ревизираме" вярата.Ако на един магазин му се прави постоянно ревизия,то колкото повече ние трябва да ревизираме вярата си,за да видим дали е преминала в упование в Бога.
Поздрави.
|