Видях Ви отговора в руския сайт, на който мога да отговоря със всичките факти и документи, но то ще е изобличение против Вас!
Вие пишете там:
Зная каким путем и образом Георги Буренков сделался "епископом" Климентом, считаю ниже своего достойнства отвечать ему. Только, пусть он скажет в какой ,именно "Церкви" его рукоположили в епископство, чтобы все знали какой же он епископ.
Моля, кажете пътя и начина на моето ръкоположение, защото не съм се "сделал" аз.
На свой ред бих Ви запитал пред всичките Ви читатели, Вие не бяхте ли един от първите привърженици на Дядо Пимен?
Нямахме ли с Вас сериозен разговор по въпроса пред Универмага на гарата в Русе по въпроса, когато бяхте яростен апологет на Дядо Пимен?
От кого отец Стефан Маринов, в чието настоятелство сте Вие, получи офикия? И Вие признавахте ли го за "сделан" с офикията или не?!
Струва ми се, че най-малко Вие имате моралното право да поставяте в кавички "ЦЪРКВА". Ако не бяхте един от първите да плюе против Патриарх Максим и ако никога не сте били в друга юрисдикция.
За разлика от Вас, имам претенцията да съм почтен човек. Докато Вие плюехте Патриарх Максим, аз го защитих по съвест в пресата. И днес мнението ми се разминава с мнението на останалите по отношение каноничността на Патриарх Максим и имам почтеността да не увъртам мислите си.
За разлика от Вас, аз не съм в патриаршеската юрисдикция, но го уважавам като човек, докато Вие номинално сте уж в юрисдикцията му, но Бог знае какви чувства храните към него.
Така и не отговорихте досега ясно и недвусмислено на клубните читатели тук, дали признавате Патриарх Максим за Патриарх или не?
Понеже твърдите, че всичко знаете "кто он", аз пък не разбрах причините да преминете от енорийската си църква "Успение Богородично" в енория на другия край на града, където станахте настоятел по времето, когато признавахте другия Синод, а не този на Патриарх Максим.
Способен ли сте поне веднъж във Вашия живот да бъдете откровен и ясен човек?
За да стане ясно на читателите тук същността на проблема, то ще допълня, че изразих критичност по водената в руския сайт тема.
На дъното на темата има католическа провокация. Вярно е, че има и богословски грамотни постинги, но двамата католици там не престават да увъртат и усукват и диалога излиза от рамките на благочестието.
Малко би ме заинтересувал този руски проблем на празнословие, ако Вие не отворихте цяла тема, а по-късно и адмирациите си изразихте, че хората там познавали своята вяра, а не били като "бабушки" с основно образование.
Манифестираната там начетеност не може да доведе до никъде, както до никъде не би довел един стерилен клубен диалог - медитация дали Христос в човешкото Си тяло е имал плътски помисли или като Бог не е имал. Същата работа излиза с преповтарянето на приказките какво е хлябът и виното.
Ако католичката мерзавка е била почтен човек, то да е поставила открито въпроса, а да не е измисляла история с иподякона.
Монах Теогност много добре доказва провокацията, но като че ли само Вие не я забелязвате. Имаше и друга тема, засягаща Евхаристията, но необяснимо защо, Вие точно тази тема избрахте.
В завършек ще си позволя да Ви пожелая Бог да Ви даде добросъвестност.
Редактирано от Prokimen на 26.11.03 21:13.
|