|
Тема |
За Perla [re: ex-Pesho] |
|
Автор |
Per Gynt () |
|
Публикувано | 14.12.99 08:19 |
|
|
Първото правило в търговията е че стоката прави търговеца.По-натам идва маркетинг реклама и т.н.Ние за съжаление не правим добри продукти вече.А тези които по случайност са хубави нямат хубава опаковка.Кой идиот продава сирена в тенекиени кутии в щатите?Ами там всичко е пакетирано в пластмаса.Американците са може би най-пластмасолюбещите хора.Те не видят ли манджата няма да я ядат.
В бидони се продава на арабите.Тук у нас вече никой не купува сирене в кутии,та какво ли ще е там.Проблемът с вината е същия.Идва американеца и иска да изнася за САЩ и Канада.Иска обаче човека срокове на доставки , график и едно малко желание:виното да има определен стабилитет.Ами как да му продам като след това в една каса ще има пет различни по вкус вина под общото име Каберне совинион.Първо стоката трябва да си завоюва име на пазара и да държи на постоянни качества и тогава да се продава.Или маркетинговият отдел трябва да разработи рекламна стратегия в стил" купувайте български стоки та винаги имат неочаквани качества,дори и когато пристигнат навреме.".
|
| |
|
|
|