|
Тема |
За Perla [re: Borislav] |
|
Автор |
ex-Pesho () |
|
Публикувано | 14.12.99 02:45 |
|
|
А някой да има понятие в тази страна от маркетинг? Ние хубаво ще произвеждаме, ама никак не виждам все още как ще продаваме.
Между другото един пример - в нашия град българското овче сирене, продавано в саламура, е най-купуваното фета сирене в най-популярната mestna веригa супермаркети. Смятам че продажбите далеч на българско сирене надхвърлят тези в арабските и сръбските магазини. Въпреки че там е по-евтино. Но каква е разликата? В арабските и сръбските магазинчета сиренето се продава като българско, в тенекиите които си ги знаем. В супермаркетите се продава пакетирано от местна американска фирма, като опаковката съобщава че това е най-хубавото фета сирене (забележете!!!) за гръцка салата. Само на гърба пише че това Product of Bulgaria. Така че от ключово значение е къде и как ще се поставиш на даден пазар, а не че видите ли имало пазари колкото си искате за нашите стоки.
И когато си говориме за производство е добре да имаме пред вид че един продукт е продукт не когато излиза от вратите на завода (мандрата), а когато някой някъде си даде парите за него. Разбира се, и всички спечелят по веригата. Точно това май главите на ура-патриотите тип Ирена въобще не го разбират.
|
| |
|
|
|