| 
         
        
  
        
					
				
			 
				Същността на съвременните политически кампании в повечето места по света е, 
 че не  се сражават  обособени партиини формации, например - леви/десни.
 Това е най-важен извод и ако се прилага при анализите, ще направи много ясни всички процеси и идентификации.
 Битката се води вътре във всяка партия - между централните ръководства, които са лоялни на  световната финансова олигархия,  
 и мнозинството "партиици", което е в някаква степен лоялно на доктрината, официално  прокламирана от партията. 
 Особенно важно е, че няма значение каква е доктрината - някаква, важна за тези хора. И особенно важно е, че централните ръководства
 не се влияат от доктрина - лоялни са на  световната финансова олигархия, а, повече за аналогия, отколкото заради
 ясни параметри, доктирината на тази олигархия общо се нарича неолиберализъм - самата дума е нежелана от световните медии.
 Пример в ЕС : Левите партии са против ТТИП, Мартин Шулц,  успява 
 да накара множество евродепутати някак си да са за ТТИП.
 Но най - ясно, битката между цетралните раководства - служители на неолиберализма, и истински мотивираните части от партиите,
 се видя в САЩ.
 Във всяка партия - демократичната и републиканската - огнена линия очерта отрязването на едните и другите.
 В демократическата партия ръководител на периферията беше Бърни Сандърс, а главна кукла от неолибералският център - Хилъри Клинтън.
 Изглежда, Сандърс имаше повече привърженици, но със определени особености на вътрешните номинации Хилъри надделя.
 В републиканската партия кандидати на ръководството бяха няколко, най-изявен - Джон Кейсик. Кандидата на периферията Доналд Тръмп  
 обаче надделя, а после изненадващо - разби и другият неолибералски кандидат.
 Второ много важен извод е, че световните медии и специално САЩ-ските изоставиха маската на демократичност и стандарт и 
 показаха ясно, че служат... Също на световната финансова олигархия.
 Кампанията за изборите в САЩ може да бъде наречена "кампанията за изборите" единствено от любезност, а правилното име е "кампания
 за оцапването и демонизирането на Тръмп". Либералските медии необикновенно дръзко тласнаха САЩ /не някакви си Сирия, Укранйа!/
 към остра конфронтация, стигаща до преки призиви към неподчинение на закона /към армията, ако президент станел Тръмп!/. Тези призиви
 доведоха до съвсем реални безредици и сблъсъци. Аз не съм приятел на САЩ, така че няма да плача, ако си спретнат втора гражданска война - 
 но става дума за тези, дето до преди Тръмп даваха САЩ за реализираният рай на земята. В тази връзка - за пореден път се доказа и максимата,
 че този, който си сложи табелка "толерантен" получава индулгенция, поне от неолибералските медии, за най-просташко и нагло държание.
 Хилъри Клинтън пряко нарече избирателите на Тръмп /мнозинството САЩ-ци, както се видя!/ отвратителни хора. И тази очевидна обида
 се подмина или се повтаряше с радост от нейният фен клуб.
 Трети много важен извод: Повечето хора , дори в САЩ, не приемат неолиберализма. Много важен извод, защото САЩ е бронираният юмрук за 
 насаждане на неолиберализма. Към тези, гласували за Тръмп, следва да се добавят и онези, които подкрепяха Сандърс.
 За това - жлните вопли на платените медии не са "световноТО обществено мнение", нито "мнениеТО на цивилизованиТЕ държави". Това
 е мнението на едно малцинство с порочни цели, постигани със средства в диапазона непочтенни до престъпни.
  
        
        
  
          |