|
Тема |
Антигравитационна технология |
|
Автор |
FileO99 (оперативная ) |
|
Публикувано | 25.11.07 12:47 |
|
|
Ако ви прави сериозно впечатление през последните две десетилетия няма нови авиационни разработки като този факт важи с особена сила за руските аероконструкторски бюра. Вероятно става въпрос за разработка на изключително евтина антигравитационна технология с помощта на която един обикновен антигравитационен сателит който е в състояние даже да напусне орбита струва от порядъка само на 500 000 евро. Значи ако един такъв антигравитационен сателит струва толкова евтино си представям за какво става на въпрос след като най-евтините сателити костват от порядъка на 100 000 000 евро и дума да не става да вършат работата която върши антигравитационният сателит поради ограничените им орбитални параметри. А след като технологията на антигравитацията е започнала да се развива още през 20те години на 20 век благодарение на ученът Тоас Таусенд Браун който е и патентовал тази технология и учени и експериментатори в най-обикновени домашни условия успяват да постигнат успехи на експериментално равнище лесно мога да си представя американските и руските военни докъде са стигнали сега през 2007ма година. Това неизбежно ме навежда на подозрението, че голяма част от наблюдаваните НЛО са всъщност техни апарати и това мое подозрение е особено силно относно триъгълният тип НЛО наблюдаван над Белгия през 1990та година и над USA/Phoenix в края на март 1997ма когато даже триъгълникът е бил полувидим, а както ми се изясни преди няколко дни английските и американските военни са разработили технология за правене бойните машини предимно танковете на невидими посредством система от камери, проектори и отражатели. Изглежда съвременните антигравитационни технологии ще изместят конвенциалната авиация тогава когато тя се изчерпи по количество поради главно икономически съображения на нещата и точно тук намираме косвената индиция в неправенето и непроектирането на нови типове самолети от около 22 години насам. Примерно случайно руските аероконструктори да са измислили нещо по-модерно от МИГ-29? Не. МИГ-33 фактически представлява концептуално подобрение на МИГ-29, а МИГ1.42 руският стелт просто не го направиха защото и явно и няма смисъл от него и излиза твърде скъп и нецелесъобразен. Колкото до стратегическият бомбардировач Б-2 аз съм чел подозрения на авторитетни лица, че вътре в него има антигравитационен двигател паралелно на реактивните такива, а лично когато съвсем случайно наблюдавах през мощна зрителна тръба Air Force 1 на презизента Буш ми направи остро впечатление, че огромният четиримоторен БОИНГ летеше изключително изключително бавно над софийското небе в заходът си към летище София. Действително ставаше въпрос за подозрително малка скорост която нямаше начин да не ми направи впечатление.
|
| |
Антигравитационна технология
|
FileO99
| 25.11.07 12:47 |
Re: Антигравитационна технология
| 3мeй
| 25.11.07 13:02 |
Re:тук сте в грешка!
| FileO99
| 25.11.07 13:08 |
Re:тук сте в грешка!
| Aнтиkoмyниcт
| 25.11.07 13:30 |
Re:тук сте в грешка!
| FileO99
| 25.11.07 13:32 |
Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 15:28 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 15:36 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 16:06 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 16:32 |
Не си прав филе в момента всичко живо
| RealPesho
| 25.11.07 17:08 |
Re: Не си прав филе в момента всичко живо
| FileO99
| 25.11.07 17:39 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 17:43 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 17:50 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 19:09 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 19:11 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 19:16 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 20:01 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 20:12 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 20:37 |
Re: Дрън, дърн
| Red_Baron
| 25.11.07 21:25 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 21:29 |
Re: Дрън, дърн
| Kirinlchiban
| 25.11.07 20:12 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 20:38 |
Re: Дрън, дърн
| Kirinlchiban
| 25.11.07 20:48 |
Re: Дрън, дърн
| FileO99
| 25.11.07 20:59 |
Фильо,
| Pala4444
| 25.11.07 21:17 |
|
|
|
|