|
|
| Тема |
Re: Има долна и горна граница гласувана. [re: Charles] |
|
| Автор |
HoщнaCтpaжa (нащрек) |
|
| Публикувано | 23.11.07 16:50 |
|
|
|
Значи досега беше така:
Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г.) За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. до 37 kW включително - по 0,34 лв. за 1 kW;
2. над 37 kW до 55 kW включително - по 0,40 лв. за 1 kW;
3. над 55 kW до 74 kW включително - по 0,54 лв. за 1 kW;
4. над 74 kW до 110 kW включително - по 1,10 за 1 kW;
5. над 110 kW - по 1,23 лв. за 1 kW.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
Над 14 години - 1
Над 5 до 14 години включително - 1.5
До 5 години включително - 2.8
Предложението на Станишев е:
Чл. 55. (1) За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. до 37 kW включително – от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW;
2. над 37 kW до 55 kW включително – от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW;
3. над 55 kW до 74 kW включително – от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW;
4. над 74 kW до 110 kW включително – от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW;
5. над 110 kW – от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
Над 14 години - 1
Над 5 до 14 години включително - 1,5
До 5 години включително - 2.8
Сигнатурата на проекта е 702-01-54 видно от сайта на НС.
Както и да го смятам - излиза ми все тройно.
Ти мани това, ами другата недомислица, вследствие на която кола със над 100 коня, но катализатор плаща пълния размер на данъка, докато кола под 100 коня но без катализатор минава съвсем тънко, си остава.
Въобще и тия промени са жми градо, и единственото до което ще доведат е че данъка както не се плащаше преди така няма да се плаща и след.
| |
| |
|
|
|