|
|
| Тема |
Re: Не, бе човек [re: Haблюдaтeл] |
|
| Автор |
exPesho (спокоен) |
|
| Публикувано | 07.01.02 21:31 |
|
|
|
Ето какво казват на сайта на Тойота:
1997: An all-new Camry makes its debut with new styling, nearly 200 improvements and a lower price. In its "Family Fun" sedan comparison, Popular Mechanics (April 1997) names it "the best car in this test," while adding that "Toyota continues to build the benchmark." Car and Driver picks it as one of their "Ten Best." Consumers Digest names it "a Best Buy." And Automobile Magazine sums it up this way: "The best car built in America just got better...a lot better"* (October 1996). No wonder the '97 model became the best-selling car in America.
1998: The Camry receives such improvements as seatbelt pretensioners with force limiters, available side-impact air bags, an anti-theft immobilizer system, thicker front door glass and improved rain gutter molding. And Consumers Digest names it "a Best Buy" for the second year in a row.
1999: This marks year three that Camry has been named a Consumers Digest "Best Buy" (Consumers Digest, December 1997, 1998, 1999). But Toyota isn't about to take that popularity for granted. Our engineers are constantly assessing safety and mechanical innovations, determined to make Toyota's best-selling car the best-selling car for years to come.
2000: Camry's popularity on American roads has become obvious. For the fourth year in a row* Camry has been honored as America's favorite car. What a way to kick off the new millennium.
*Based on R.L. Polk calendar years 1997, 1998, 1999 and 2000 total passenger car registrations.
Някъде да четеш да се споменава за 6 цилиндъра?
Прав си че има LE с шест цилиндъра, но те почти не се продават, тъй като разликата между LE и XLE в ценово отношение е тъкмо заради шест цилиндровия двигател, който е стандартен за XLE. Тоест ако искаш да караш шест цилиндъра то по-добре да си купиш направо XLE. На новия модел от тази година гледам, че се предлага и XLE с четири цилиндъра, както и СЕ с шест цилиндъра, но до 2001 нещата бяха диференцирани между моделите най-вече по линия на двигателите и скоростните кутии. Най-ниския СЕ се предлагаше с ръчни скорости като стандартно оборудване, LE стандартно идваше с автоматична скоростна кутия и 4 цилиндъра, а XLE с автоматична и 6 цилиндъра. Много внимателно си избирах колата, оглеждал съм няколко пъти парка на дилърите на Тойота и мога да кажа със сигурност че LE с шест цилиндъра е екзотика (затова ми е останало в главата че LE са задължително с 4 цилиндъра), а XLE са някъде около 20% от общите продажби на Кемри (СЕ са някъде към 5%).
Погледни към себе си
| |
| |
|
|
|