|
Тема |
Re: HDI е SUPER [re: Гoro] |
|
Автор |
Blake (извънземен) |
|
Публикувано | 12.06.06 11:01 |
|
|
Виж ся хубав, не става въпрос за заяждане, а за действителен случай - човекът си продаде колата не защото не е запалила на бензиностанция, а защото бензиностанцията е НЕГОВА, и сипвайки от току-що пристигналото от лукойл дизелово гориво (без той да го пипа, разрежда и т.н.), колата не иска да вдигне повече от 20-30 км/ч, щото влиза в някакъв авариен режим. Много яко, нали? Става въпрос за Ситроен С5 с ХДИ двигател, и случаите с проблеми не са единични, нали не вярваш, че някой ще си продаде колата щото не е запалила веднъж. Освен това човека си има и дизелово Пежо (но не ХДИ), което си го джитка с кеф и без проблеми. И друг път ще те замоля да четеш по-внимателно, става ли?
Иначе приказките и ние ги знаем...
А, да добавя нещо - от едни мелничари чух, че като излезеш в чужбина и почнеш да сипваш гориво от там, колата ти изведнъж тръгва по-добре, и почва да гори по-малко... Също и че пътищата били по-хубави от нашите, и колите не се чупели колкото у нас... Сигурно са някакви гадни слухове обаче, нашето гориво е повече от отлично, затова по големите студове тая зима колите в движение намаляха 3-4 пъти...
За финал - абсолютно съм наясно с качествата на Пежо-дизелите. Една малка приказка - в казармата един от старшините караше дизелово Пежо 404, а отзад зад нашата барачка имаше едно почти цяло Пежо (същото), което се използваше за части - липсваше му туй-онуй (калници, главина, малко стъкла и т.н., но двигателя беше цял както се оказа). Беше зимата, средата на декември, сняг, студ, виелица... Стана въпрос нещо за коли, и старшинката вика "елате да ви покажа нещо"... Взе един акумулатор, закачи го на това разчастеното Пежо отзад, врътна стартера, и онова запали от раз... Та-да-да-даааа...
Just a genius
|
| |
|
|
|