Ето тук може да видиш нещо много полезно по темата. Иначе, иглени лагери за задния мост на Пежото ти препоръчвам само СФА. По няколко причини, две от които са, че в СФА си знаят кои да ти предложат - Веднага, и че другите вносители на лагери в България непременно ще ти поискат номерата на старите лагери, а на тях определено не пише нищо. Отделно - няма да ти дойде по-евтино. Все пак говорим за лагери, не за въздушен филтър.
А втора ръка заден мост - абсурд! Знаеш ли дали на този МоСТ са му здрави лагерите? Моста е цялото задно окачване, без джантите и гумите Те, майсторите ги мързи или не знаят, как се разцепва торсион. Иначе, ако ти се хвърлят пари за подмяна на задното окачване, затова те пращат да купуваш целия мост. Аз си рециклирах гредата и си оставих новите неща по Моста - в това число (амортисьори, спирачни цилиндри, спирачни дискове, накладки и прочие). Магазин за авточасти втора ръка няма да правя. А моста пада, като се отвият точно 8 болта.
Виж, втора ръка здрава ГРЕДА - ако се намери, и аз бих си взела. Е това е скъпо в СФА, за 205 е 650 лева. Затова гредата се рециклира, а не се сменя МОСТА. От движението по пътищата, иглените лагери променят въртенето си и се "впиват" в гредата, от там тя се износва и обикновено, много майсторци, вместо да тичат до сервизи за рециклиране, на губят време и нерви и да чакат, някой друг да я свърши, просто казват - "абе пич, купи си един мост, втора ръка и хвърли тоя", ама ако всичко друго на него е ток... защо да го харизваш на циганите?" Да не говорим, че цял мост втора ръка е 300-350 лева, и я изкара една година, я не (заради ГРЕДАТА И ИГЛЕНИТЕ ЛАГЕРИ) а рециклирането е за същите пари, ама ще си караш с кеф повече от 60 000 км., без да пипаш нищо. Но... прочети темата, пълна е с опит, на патили, като теб.
Весели празници!
Редактирано от Eva* на 30.12.05 18:24.
|