Да започнем от там, че аз не съм градския транспорт и не возя по двайсет човека на веднъж(жена, деца, баби, дядовци, вуйни, вуйчовци и т.н.).
За твоя оптимален автомобил:
Бих искал да видя как ще влезеш в центъра с него. След това изобщо не харчи с половин литър повече от 405. Тази ван 2.2 ускорява колкото 405 1.8 (Пежото е малко по бързо, но не тора е важното). Пежото харчи 9-10 градско а този тулуп (в смисъл на голям автомобил) 12-13. Преди ерин месец дойде едно такова за смяна на цялата задна врата, защото някакъв боклук му разбил ключалката и около нея всичко се беше напукало (това във връзка с въпроса ти да позная защо не го лови ръжда) Друг проблем, е че собственикът му, както и ти между другото, го е купил за да го кара и то много. Мисълта ми е че една 306-тица на същите години е на ПОНЕ ПОЛОВИНАТА километри от вана. Също така е много по опасен, защото се преобръща много по лесно (да не позволява Господ да се случва никому) Ти ще кажеш, няма да се правя на Шумахер с тоя ван, но незнаеш дали утре на магистралата например няма да ти се наложи да направиш рязка маневра за да избегнеш някой идиот (казвам го само като възможност, която да потвърди факта че е по опасен за теб и семейството ти). Частите за този автомобил определено не са от най евтините Така че както сам виждаш и твоя оптимален вариант има редица недостатъци, особенно като се има предвид че струва с около 4000лв. повече. И в крайна сметка това са два автомобила с коренно различно предназначение (и цена)
По въпроса с окачването, би било хубаво да прочетеш и разбереш това което съм написал. Нека ти помогна. Писах за комплексни качства на автомобила, а не да се захващаш за тях едно по едно.
Дали окачването на Реното е по-лошо е спорен въпрос, но със сигурност не е по-добро, а за написах че ТРУДНО ще намериш ПО-ДОБРО. А ако ми кажеш, че окачването им е лошо (аз съм се возил на фирмена (демек - на таратайка) 306-ца от София до Русе и обратно, и честно казано не искам нито да си спомням, нито да повтарям.) просто не виждам смисъл да говориме повече. Кажи ми автомобили в този клас с по-комфортно окачване.
"be at peace, bury the hatchet"
|