|
|
| Тема |
Re: Peugeot 307 [re: eho] |
|
| Автор | HDi (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 15.04.05 12:06 |
|
|
|
Купи си дизел !,6 или 2.0 от тези с 16 клапана респ. 110 и 136 коня. Въртящия момент на втората е 320 Нютонметъра. Такъв въртящ момент е по възможностите само на бензинови модерни двигатели с кубатура от около 3500 см/куб. Системата за подаване на горивото е комън рейл , която е много по-прогресивна,технологична,елегантна в сравнение с помпа/дюза на VW. Затова и германците се отказват от тази система в новите си дизелови мотори. 320 Нютонметъра е приблизително на едно рамо/въображаем гаечен ключ с дължина от 1 метър да окачиш тегло от 32 килиграма. Вижте въртящите моменти на бензинови двигатели с подобна кубатура и ще ви стане ясно защо и BMW и Mercedes монтират дизели. Защото това е мощ. динамика/еластичност, икономия, еколкогия. Те отговарят на Euro 4, стандарт за опазване на околната среда. Всичко това струва разбира се по-скъпо. Пежо 307 2.0 HDi 136 има ускорение от 0 до 100 км/час за по-малко от 10 секунди. Доускорение от 80 км.час до 120 км/час на 5 скорост за 9.8 сек. Този показател се нарича още еластичност. Запознайте се с еластичността на безинови AUDI, BMW, И ТОГАВА ДА ПОГОВОРИМ ОТНОВО. Ако се смени управляващия чип/това трае 3 часа заедно с настройката на компютъра/ колата е 170 коня и около 400-420 Нютонметъра.
| |
| |
|
|
|